luni, decembrie 17, 2012

O noua provocare !



 M-am trezit cu privirea exact in cifrele ceasului de langa mine. Mai sunt 12 minute pana suna dar nu mai am chef de somn. Vreau sa cobor, sa imi beau repede cafeaua si sa plec. Imi este greu dar, pe undeva, stiu ca am nevoie de asta. Mi-am dat seama doar cand m-au anuntat aia ca trebuie sa merg la curs. Ca altfel nu se poate. Pe dracu, nu se poate...Bag papucii in picioare si imi pregatesc cafeaua.
 Invart ochii si vad minunatia de fantana arteziana de interior, are un aspect extraordinar de relaxant care ma invita la meditatie si relaxare . Se spune ca apa curgatoare creste energia vietii !Aroma şi gustul de cafea îmi provoacă instantaneu o stare de bine, alaturi de fantana, imi dau energie şi acel imbold de care aveam nevoie.
 Cati dintre noi nu ne-am confruntat cu zile mai putin bune, zile care încep prost înca de la prima ora a dimineţii, zile pline de certuri, discuţii în contradictoriu, probleme stresante? Şi câti nu am încercat să ne simţim mai bine …Imi fac curaj, plec la cursul de dimineata si gandesc cu voce tare , in timp ce cobor scarile : E o noua zi, o noua provocare !

Niciun comentariu: