miercuri, noiembrie 06, 2013

Bursa romana

Azi facem o incursiune pe piata bursiera din Romania. Cred ca nu sunt singurul blogger, din blogosfera romaneasca, care se uita cu atentie la ce se intampla pe: bursa romana
Sa va spun si de ce fac asta?  Pentru ca in fiecare zi ma gandesc cum sa fac sa-mi rotunjesc veniturile, pe langa salariul pe care il am.
Unii ar spune ca ar trebui sa ma multumesc cu faptul ca am un loc de munca...dar, nu voi intra intr-o polemica cu ei. E parerea lor si o respect!
Dar, sa revin la tema de azi: bursa de valori ,din Romania. Faptul ca nu e la nivelul la care eu mi-as fi dorit nu inseamna ca nu sunt oportunitati de investitie pe aceasta piata. Mai mult se poate face tranzactii si din mediul online si asta datorita tranzactiilor Forex. 
Cand am vazut site-ul lor, m-am gandit ca e o oportunitate pe care n-ar trebui sa o ratez. Dar, ca sa devin un trader pe piata Forex, trebuie mai intai sa ma documentez. E vorba despre cotatiile de aur, despre cum se face o analiza simpla si una avansata. 
Oricine poate face tranzactii Forex, dar in opinia mea trebuie urmat un curs despre cum se fac aceste tranzactii Forex, pentru a avea succes, fireste! 
Sunt multe lucruri pe care va trebui sa le invat si cred ca in acest domeniu e nevoie si de multa rabdare, pentru a acumula experienta. 
Ce am mai descoperit eu! Exista: Seminarii Forex in online, dar si la sediu. Lucrul acesta fiind de un real ajutor pentru traderii incepatori, dar si pentru cei mai experimentati, care doresc o imbunatatire a strategiilor de tranzactionare. Plus, un servici destinat clientilor, disponibil 24 de ore din 24, 5 zile pe saptamana!
In incheiere, cred ca si la noi, bursa poate fi o oportunitate benefica pentru asigurarea unui venit suplimentar, ca in majoritatea tarilor din Europa civilizata!







Un comentariu:

Anca_Ana-Maria spunea...

Mai e una- Posibilitatea de a tranzactiona nu numai pe Forex, ci si pe CFD-uri, indiferent daca vorbim despre actiuni, contracte futures sau metale.