duminică, noiembrie 24, 2013

Happy Weekend

La iesirea de la spovedanie se intalnesc trei barbati: un american, un francez si un englez.
Americanul zice:
- Mie mi-a dat preotul sa fac o mie de matanii pentru ca mi-am inselat nevasta.
Francezul zice :
- Mie mi-a dat preotul sa fac cinci mii de matanii pentru ca mi-am inselat nevasta.
Englezul, mai amarat decat toti, zice:
- Mie nu mi-a dat preotul nici un canon.
- Cum asa? Tu nu ti-ai inselat nevasta? Intreaba ceilalti doi.
- Ba da, dar preotul mi-a spus ca sunt pedepsit destul pentru ca sunt casatorit cu o englezoaica...

Aceasta postare este inscrisa la editia cu numarul 46-  HAPPY WEEKEND!

3 comentarii:

Unknown spunea...

:)) Sa fie atat de rau sa fii casatorit cu o englezoaica? :))
Sarmanul :(
Iti doresc sa ai o seara placuta!

albertflorentin spunea...

ms! si tie, la fel iti doresc!

Sorin I. spunea...

:))
Multe salutari!