marți, noiembrie 05, 2013

Oferta de la Latino Time

Inca de mic am fost atras de ritmurile dansurilor. Aş fi putut dansa, vorba vine, non-stop. Recunosc ca in copilarie am invatat miscarile de baza ale dansului imitându-i pe cei mari, dar când am mai crescut, am început si am incercat  să-mi creez propriul meu stil, desigur, de dans.
De ceva vreme am observat ca imi plac din ce in ce mai mult dansurile latino. Eu consider ca, sunt cele mai pasionale si cele mai expresive dansuri. Tango-ul si salsa sunt dansurile mele preferate. Am facut si eu ca multi alti, cateva lectii de tango si salsa. Asta pe vremea cand eram in scoala generala si mi-a placut enorm. 

Odata cu mersul la liceu, timpul liber a devenit din ce in ce mai putin si a trebuit sa renunt. Asta e, mi-am zis! Dansul e o arta care cere sacrificiu si timp!
In urma cu ceva vreme ,discutam cu o amica despe tipurile de dans, si ea, imi spunea ca i-ar prinde bine cateva ore sau lectii de dans, deoarece urmeaza nunta si, musai trebuie sa le faca o surpriza frumoasa invitatilor. Din vorba in vorba, am ajuns la concluzia ca vom merge impreuna la dansuri ca sa scapam de stresul acumulat in decursul unei zile.
Si, acum urmeaza partea cea mai dificila: unde sa mergem la dans? Habar nu aveam de vreo scoala de dans, de prin Bucuresti, asa ca m-am pus, eu pe cautat. Unde? Pe internet, ca-i cel mai simplu! Dupa mai multe cautari si accesari de pagina, am reusit sa gasesc o scoala de dans! Si, ochiul meu a vazut:oferta pentru companii
Sincer m-am bucurat foarte mult cand am vazut oferta si faptul ca au asemenea cursuri. De fapt sunt pentru incepatori la niste preturi mai mult decât ok. Si, cand te gandesti ca un asemenea mod de abordare din partea unei companii face bine salariatilor, adica reduce stresul. Iar instructorii sunt printre cei mai buni din domeniu.
Latino-time, in opinia mea este una din cele mai bune sali de dans latino din Bucuresti, atat pentru copii, cat si pentru adulti.
Acum sa va zic cateva cuvinte si despre site-ul lor: are un design atractiv, contine o sumedenie de informatii cu referire la cursurile de dans  si la promotiile care merita luate in seama.
Din punctul meu de vedere publicitatea unei scoli de dans prin intermediul internetului este una mai mult decat benefica. Si, cand site-ul este si bine realizat, actualizat succesul vine negresit!Asadar, daca doriti sa invatati ritmurile latino, trebuie doar sa cautati pe internet o scoala dans si veti ajunge la cei mai buni. Asa cum am procedat eu! Eu, va recomand Latino Time, dar decizia o luati voi!
In opinia mea este bine sa stim sa ne misca pe ritmurile muzicii, iar cand gasim asemenea oferte nu trebuie sa dam cu piciorul
Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti zile si cursuri de dans placute in acest sfarsit de toamna minunata.
PS. Am o rugaminte la voi, cititori mei, daca stiti o scoala de dans in Bucuresti cu oferte mai bune, decat cele de la Latin-Time, v-as fi recunoscator daca ati lasa un comentariu foarte scurt.

Niciun comentariu: