vineri, noiembrie 08, 2013

Tricouri personalizate la Black Friday

Mai sunt cateva zile pana cand va veni: Black Friday. Un eveniment asteptat de mine si cred ca si, de voi, cititori acestui blog sunteti nerabdatori sa participati la acest evenioment anul!
Pentru cei care inca nu stiu despre aceasta zi, am sa vi-o prezint pe scurt. In fiecare an,  in ultima zi de vineri a lunii noiembrie, are loc acest eveniment. Magazinele care participa la acest eveniment fac reduceri semnificative in perioada de desfasurare.
Evenimentul asta vine de pe la americanii si s-a impamantenit de ceva vreme si la noi. Anul acesta ultima zi de vineri, din noiembrie e pe 29. Asadar in preajma sarbatorilor de iarna, acest eveniment este un prilej pentru comercianti, sa-si mareasca cifra de afceri si sa-si vanda stocul de marfa acumulat. Dar si cumparatori sunt beneficiari, deoarece reducerile sunt semnificative si pot sa-si complecteze lista de cadouri, pentru cei dragi,  in prejma sarbatorilor de iarna.
Eu, unul, recunosc ca am aflat de acest eveniment anul trecut, cand am achizitionat pentru prima data un produs. Anul acesta, fiind deja pregatit cu lista magazinelor ce si-au anuntat deja participarea, mi-am facut socotelile, ca sa zic asa.
Si, fiindca v-am facut deja curiosi o sa va prezint un produs ochit de mine pe site-ul tiparo.ro. E un tricou personalizat, dupa cum vedeti si in fotografia pe care v-am atasat-o mai jos.

 Un tricou de vara pe care doresc sa-l personalizez cu ceva legat de Campionatul Mondial de Fotbal, ce se va desfasura in Brazilia, anul viitor.
Adica o minge, o sigla, chestii din astea ...
Acum tricoul costa 49 de lei si este disponibil. Livrarea se face prin curier in 3 zile. Dar vreau sa-l prind la reducere, fireste.
Despre participarea la acest eveniment, a magazinului online tiparo.ro, am aflat navigand pe internet de pe ziare.com

Din blogosfera romaneasca va doresc spor la cumparaturi de Black-Friday.

Niciun comentariu: