marți, aprilie 15, 2014

Barurile specializate, o afacere de nișă

Afacerea de nișă a barurilor specializate, unde se vând anumite tipuri de băuturi, a început să se bucure de succes și în România.

Clienții au prins gustul băuturilor de colecție, fie că este vorba despre bere cu aromă de ciocolată, zmeură sau cireșe, ori de vin vechi, ce trebuie decantat timp de trei ore înainte de a fi consumat. 


Pe o astfel de afacere a mizat și Petre Ion, care în 2010 a deschis o berărie în Centrul Vechi al Capitalei, unde vindea 30 de sortimente aduse din străinătate.

Succesul avut face ca în prezent, în berărie sa să fie vândute 170 de feluri de bere, toate de colecție.
Printre ele se numără și cea mai râvnită bere din lume, fabricată la o mănăstire din Belgia, unde trebuie să îți faci rezervare cu două luni înainte dacă vrei sa cumperi o ladă, potrivit incont.ro.

De asemenea, printre sortimentele vândute la berăria sa se găsește și cea mai scumpă sticlă, care costă 850 de lei.

Berea servită clienților provinde din Belgia, Scoția, Anglia sau chiar Statele Unite și are o tărie de la 3 la 41 de grade. 

Un comentariu:

alexasport spunea...

e intr-adevar o nisa, dar cea mai tare afacere a momentului sunt cluburile de swing...