vineri, aprilie 25, 2014

Bicicleta SH


Despre bicicleta/biciclete eu aici (pe acest blog) n-am mai scris, acesta fiind primul articol. Sper sa nu fie si ultimul. De fapt vreau sa va vorbesc in acest articol despre modul in care trebuie sa alegeti o bicla, pentru voi sau pentru copilul vostru. Asadar, alegerea dintre cele noi si cele second-hand .
Fac o paranteza si va spun ca un amic(un iubitor al mersului cu bicicleta) mi-a zis ieri ca amenda pentru un biciclist e enorma, ajungand undeva in jurul sumei de 800 de ron…E mai mare decat o bicla noua…profesionala! Asta a fost reactia mea!! Nu imi venea sa cred!! Amicul mea dat un exemplu: cica daca tu ca biciclist traversezi o trecere fara sa te dai jos de pe bicla, amenda e intre 450 si 600 de lei. Pare o nebunie, dar asa cica ar fi. Sub rezerva faptului ca personal, n-am verificat aceasta informatie, v-am zis si voua! Daca aveti mai multe detalii, lasati-le intr-un comentariu…

Nu spun ca anumiti biciclistii constituie adevarate pericole pe strazile oraselor noastre. Nu neg ca o amenda ar fi sau nu ar justificata, dar la acele dimensiuni, si cum am mai spus banii dati pe o amenda e cu mult mai mare decat banii pe care ii dai bicicleta. Serios, cum sa incurajezi mersul pe bicicleta, care in toata Europa a devenit un mod de viata, daca un politai va sta la panda sa iiti de amenda!!! . Am vazut aceste biciclete (cele din fotografia atasata) si, m-am gandit daca si copii pot fi amendati?
Si, am incheiat paranteza, revenind la subiect


Biciclete second hand Bikearena
Cand ai un copil si te apuci sa cauti biciclete SH, eu zic ca ar fi bine sa va mai ganditi. Sa nu-i cumperi o bicicleta asa ieftina? Ce incalci vreo regula?
Acum, serios vorbes cat de sigura credeti ca e o bicicleta SH si, cat de util e sa cumparati asa ceva. Eu, zic ca pentru un copil este o bicicleta sigura. Un singur argument va dau, fiind SH, luata din magazin ai garantia ca el, copilul tau este in siguranta ( nu ii iese roata, nu se rupe furca, pedala sau ghidonul etc).

Poza pe care v-am atasat-o poate fi si ea un argument, dar ramane pana la urma ca voi sa decideti.

Din blogosfera romaneasca, tuturor biciclistilor, mari si mici, spor la mersul pe bicla, ca vremea e frumoasa! :) Si, celor mari, atentie cu amenzile…

PS. Va invit sa cititi aici , o istorie a bicicletei!

4 comentarii:

alexasport spunea...

Oferte Produse pt Copii Second Hand pe tocmai.ro.
Anunturi vanzari biciclete second hand, biciclete noi, piese pentru bicicleta, accesorii si echipamente ciclism

albert florentin spunea...

ms ! pentru info...

Anonim spunea...

www.biciclete-second.ro/‎
Site de vanzari biciclete. ... in aer liber precum si de a facilita vanzarea de echipamente sportive provenite de la firme de renume, atat noi cat si second hand.

Alexandru Flory Draganescu spunea...

cand eram mic, imi doream asa ceva, dar din pacate parintii nu aveau posibilitati, acum baietelul meu are asa ceva!!