marți, aprilie 15, 2014

Tratamentele cu produse naturiste

Despre produsele naturiste n-am mai scris pana acum. Deci e prima data cand o fac. Asadar, unii considera aceste produse drept periculoase, altii le recomanda ca fiind  foarte bune si esentiale pentru sanatate. Mai exista o categorie care le considera inutile, drept “apa de ploaie”. Ca intotdeauna, adevarul este undeva pe la mijloc.
Poate ca eu nu sunt cel mai in masura sa discut despre acest lucru, dar niste sfaturi la modul general, tot pot sa dau. Sa vedem:

1. Exista si in domeniul acesta reusite. Puteti incerca de exemplu produse naturiste pentru tratarea diverselor afectiuni de care suferiti.  Intr-un tratament homeopat vei fi ascultat cu mare atentie si vei fi ghidat prin intrebari detaliate asupra suferintei tale.

2. Ce pretentii ai de la un produs? In cazul unui produs comercial clasic(celebrele pastile), reclama exagereaza binefacerile sale. Nu exista pastila minune, plina de sanatate, nu exista medicament care sa vindece suta la suta, cancerul. Realist vorbind, tratamentele naturiste sunt o optiune care dupa mine trebuie incercata. In aceste situatii nu fac rau, asa ca de ce nu?


3. Din ceea ce am citi eu pana acum, nu este bine sa combinam tratamentul naturist cu cel clasic. S-ar putea sa existe reactii, iar tu sa fi cel care "platesti" pentru asta. Cand ai de ales sa intre cel clasic si cel naturist, zic ca-i bine sa va informati. Eu nu va zic care e bun, spun doar ca trebuie sa va informatisi, sa fiti constienti de alegerea pe care o faceti.

4. Eu nu as merge pe recomandarile venite de la prieteni, colegi, etc, sincer. Adica, sa imi spuna, eu am luat tratamentul X si, uite ce bine imi merge. Eu as recomanda sa mergeti la un medic. El, este in masura sa puna un diagnostic. El, este cel care va poate face recomandarile in privinta tratamentului...

5. Daca as fi intr-o situtie dificila. Sa zicem ca as avea probleme cu ficatul! Sper sa nu! Dar sa zicem: Eu as incerca: tratamente naturiste pentru ficat , ce-o sa mi se intample, sunt produse naturale si nu pot face rau!

Va repet , inca odata, eu nu-s medic, nu am tangenta cu acest domeniu (medicina), insa o opinie pot sa am.
Ca o concluzie: decizia este a voastra, daca va veti afla intr-o situatie dificila, veti apela la un tratament cu produse naturiste sau nu veti apela. Daca o veti face, ideal e sa va informati bine, si, sa laegeti ce-i mai bine pentru voi!

Din blogosfera va doresc sanatate maxima!!

2 comentarii:

freshblog spunea...

ai dreptate: Decizia apartine fiecaruia dintre noi!

Anonim spunea...

interesant...