miercuri, mai 28, 2014

Amenajarea unei locuinte cu tamplarie lemn stratificat

Trebuie de la inceputul acestei postari sa va marturisesc faptul ca mie, personal, intotdeauna mi-a placut lemnul... iar acum noul produs: lemnul stratificat. Ma refer in mod special la case. Fie ca-i vorba de usi, interioare sau exterioare, fie ca-i ferestre sau tavane realizate din lemn. De ce?
Pentru ca are ceva aparte, pentru ca e mai rezistent, pentru ca-i mai frumos...
Daca o sa va ganditi si voi ca si mine ca materialele de constructie de genul tamplarie PVC sau aluminiu, ciment sau plastic, nu dau un aspect placut precum lemnul.
Acesta este si unul din motivele pentru care eu aleg intotdeauna lemnul, fie ca-i vorba de o usa interioara, fereastra sau de ce nu, un tavan. Si, chiar ar trebui sa luati seama de ceea ce va zic, deoarec designul locuintei, este unul superb si, daca luam in considerare faptul ca cea mai mare parte din timp o petrecem intr-o locuinta, acest aspect nu-i deloc de neglijat.


Eu am in plan anul acesta ceva lucrari de renovarea la casa mea si, desigur voi folosi la maxim tot ceea ce este legat de tamplarie din lemn. Cateva idei destul de bune care se potrivesc cu gusturile mele le-am cautat si prin intermediul site-ului wikipedia...mai multe detalii despre modul in care poate fi folosit lemnul in amenajari gasiti si aici.

Cu siguranta voi gasi resursa financiar pentru asa ceva, deoarece atunci cand imi pun in cap ceva chair ma tin de acel lucru. Si, in general daca nu am bugetul corespunzator, fac acel lucru pe segmente, in cazul locuintei, reparatiile le-am inceput camera cu camera...an de an...
De la inceputul acestui articol v-am spus ca imi place lemnul in amenajarea locuintei, de aceea va mai spun ca in urma am fost intr-un restaurant deschis recent in oras si am fost placut sa consta designul rustic in care a fos reamenajat...

Acum, nu stiu daca voi, cititori mei locuiti la casa sau intr-un apartament al unui blog, dar va pot spune caa lemnul stratificat este un material care poate fi folosit indiferent de tipul locuintei...


Aveti mai jos o fotografie gasita pe net. Cam asa mi-as dori si eu sa arate holul locuintei mele...spatios, aerisit cu un design frumos...si, desigur usile din lemn stratificat!
E un vis pe care sper sa-l pot transforma in realitate

                                                             

Din blogosfera  romaneasca va doresc s-aveti o zi faina!

Niciun comentariu: