sâmbătă, mai 17, 2014

Avem timp pentru toate

Avem timp pentru toate. Se poate spune si asa ..O alta zi! De o saptamana incoace fac cam aceleasi lucruri: somn,munca, masa, scoala, scurte plimbari,, s.a.s.m.d.Cu alte cuvinte munca si scoala au un loc cat se poate de privilegiat...sper sa fie doar ceva de moment si lucrurile sa se schimbe in bine! Imi revin eu! Altceva ma framanta pe mine de ceva timp si anume chestia aia pe fond moral care apare exact cand ai mai putin nevoie de ea...de obicei tinerii ii spun "criza existentiala", dar cred ca e prea mult spus(dar cum le mai place tinerilor sa exagareze!).Se pare ca s-au adunat prea multa intr-un timp cat se poate de scurt: odata ar fi familia, un lucru ffffimportant pt mine, apoi prietenii...care mi-au facut doar ...si culmea chiar acum cand aveam cel mai mult nevoe de ei ...Asta e se mai intampla si la case mari!

O sa incerc sa trec si peste perioada asta care mi-a dat atata bataie de cap. Mi-am dorit sa am parte cat mai repede cu putinta de o schimbare, de ceva care sa ma faca sa uit toate grijile, Am crezut ca ma va ajuta cumva faptul ca m-am apucat din nou de scoala ca sa-mi termin studiile; la inceput totul parea sa mearga cum nu se putea mai bine, dar nu a tinut prea mult, era mult prea frumos(intrasem intr-un colectiv nou care ma accepta asa cum eram- era tot ceea ce imi doream de la niste viitori prieteni- nu a fost de cat o masca pe care se pare ca o afiseaza toti pentru a creea o buna impresie)adevarul a iesit la ceva timp si un alt zid urma sa se ridice la mine. Acum nu mai imi pasa ce cred altii despre mine, e doar o chestiune de moment; am realizat ca locul meu in lume e al fiintei care se incapataneaza sa nu-si accepte conditia, luptand daca se poate si cu "morile de vant".Ma incapatanez sa ma schimb astfel incat sa fiu bun cu cine merita si nu cu toti...dar sa las asta in grija altora si sa ma ocup de lucruri mai frumoase ... ca slava Domnului sunt atatea pe lumea astaGata inchei cu speranta de bine!!!

Niciun comentariu: