joi, mai 01, 2014

Caut cazare in Mamaia

Vrei sa mergeti in vacanta la mare, sa va bucurati de soare, sau vreti sa mergeti la munte, sa va bucurati de aerul curat si  tare pe care inaltimile il ofera
Eu, personal anul acesta aleg marea si, ma gandesc de acum, cum sa aleg solutia ideala pentru cazare?
La Vila sau la Hotel e intrebarea …
La munte exista si varianta cortului, ca sa te simti mai eco. La mare nu prea merge, zic eu!! Bine, bine! Mie nu imi place atmosfera din Vama Veche, unde se poate si cu cortul!


Acum la mare vreau sa beneficiez de niste conditii mai bune. Sa am un acoperis sigur deasupra capului, sa am un pat, in care sa ma pot intinde.

Bun, un amic ma imi spunea ca el la mare are varianta cazarii intr-o casa particulara, pentru ca il cunosate pe proprietarul casei. Dar, in acest caz distractia se duce pe apa sambetei…  In plus, eu nu am siguranta ca nu imi  va umbla nimeni prin bagaje!  Nu stiu cat de incredere este acel proprietar! Daca, nu inchiriaza mai multora si, ai probleme

In Mamia raman la varianta unui hotel? Cum aleg eu?

Sunt mai multi factori pe care ii iau in calcul

1. Cat de mare este bugetul?
2. Unde sa fie plasat?
3. Unde sa se intample vacanta, pe litoral?

Asadar, in primul rand e vorba de buget! Banii sunt pana la urma cheia. Daca intri pe net vei vedea si pretul pe o noapte de cazare. Dar, conteaza si cand faci rezervare si perioada in care ti-ai programat vacanta!

La hotel, e mai mult confort.

La al doilea si, al treilea factor e unul aleg intotdeauna un hotel in vecinatatea plajei. Fiind iubitor de soare, intelegeti, de ce! Si, imi place Mamaia. S-a investit foarte mult. Arata foarte bine statiunea. Iar cand vine vorba de a face rezervari online, eu folosesc portal: BookingExpert 

Acum, am de ales intre Hotel Astoria  sau Hotel Arcadia din Mamaia. Inca nu m-am decis pe care din cele doua sa il aleg..In Mamaia am fost de multe ori, dar niciodata in vreunul din cele doua.

Voi pe care l-ati alege? Chiar daca subteti iubitori se munte as vrea sa stiu parerea voastra.

2 comentarii:

Unknown spunea...

dar la rude merge?:))

irina spunea...

Waw!!!Mergem in vacanta?