marți, mai 13, 2014

Eurovisionul de anul asta- GRETOS

Nu m-am uitat deloc la Eurovision-ul de anul acesta, deoarece i-am vazut fotografia in presa a acestei nefericite fiinte umane (nu-i pot atribui niciun gen). Este de-a dreptul gretos ce s-a intamplat. Se pare ca sunt foarte multi gay in Europa. Nu inteleg de ce anormalul se incearca a fi prezentat drept normal. In comparatie cu Dana International, cel/cea care a castigat Eurovision-ul in acest an, nu este decat un cocalar/cocalara/manelist/manelista austriac(a). Dana International macar arata bine. Ma bucur tare mult ca, in sfarsit, are si Austria cocalarii/cocalaritele/manelistii/manelistele ei! Se pregateste Germania .
Si, totusi am o mica dezamagire ! Cum de minunata noastra clasa politica aflata in camapnie a scapat prilejul de a se fotografia cu Conchita Wurst-Carnat (wurst = carnat in limba germana... sic!); ar fi capatat o popularitate imensa in randul comunitatii gay din Romanica si de aiurea! Poate se alegea si vreun presedinte de onoare al acestei comunitati!


Si, acum un mic sfat pentru ai nostri care se tot imbata cu sparante de EUROVISION:  Concursul nu prea are tangente cu calitatea muzicala , primand clicile si contextul geopolitic .
La Eurovision sunt foarte apreciate aparitiile inedite: tans- sexualii (vezi ciudatenia asta de austriac sau Dana International) , babele rusoaice cu cantecul lor de 3 parale ca la caminul Cultural , deghizarile cat mai traznite , polizoarele, etc...

PS. Personal nu am nimic cu acesti/aceste nefericiti/nefericite, dar nu va asteptati sa-i si aplaud!!

4 comentarii:

IULISA spunea...

Intradevar gretos!

bazarblog spunea...

Mie mi-a placut Suedia. O piesa pe care as asculta- in masina oricand, cu placere.

Muzica doamnei cu barba, daca nu privesti la ea, e buna. O poti asculta la radio. Daca insa o privesti, atunci toate prejudecatile pe care le ai ies la suprafata, inclusiv ale mele au iesit.

Dar pot sa recunosc ca, da, nu am experienta sa relationez cu comunitatea *. Nu am cunscut nici unul personal.

Asta nu inseamna ca piesa nu a fost buna si bine cantata.

albertflorentin spunea...

@ Iulisa: am citit sute de articole si comenterii si, am constatat o rectie extrem de negativa si cu mult mai virulenta...

all.florentin spunea...

Europa a ajuns la nivelul cel mai de jos in ceea ce priveste degradarea morala, valorile promovate: rokeri, homosexuali,etc. Rusine tarilor care au huiduit Rusia si au aplaudat/votat cu 12 puncte * de melodie si interpret din Austria. De aia nu vor aia sa intre in UE.