joi, iunie 12, 2014

Flotant

Flotant: Spre norocul meu, niciodata nu m-am simtit legat de glie, cred ca aceasta a fost si cauza care m-a ajutat sa ma adaptez oriunde si in orice situatie.Daca m-am nascut acolo-unde m-am nascut, nu inseamna ca trebuie sa fiu ''legat'' de acel loc, legat am fost doar o singura data, iar aceasta legatura a fost in pantecul mamei mele dragi.Tot spre norocul meu a fost si faptul ca nu am primit ca mostenire nici un petec de pamant, sau vreo alta mostenire care sa ma faca sclav..proprietar nu ma puteam chema, deoarece nu sunt nemuritor!

Toate necazurile si neintelegerile omenirii, au plecat de la pamant, chiar daca.toate acestea erau ascunse in spatele unor cuvinte de duh, cum ar fi: Pace si Virtute sau Intoarce si celalalt obraz..! Pana mai in urma cu o suta de ani, cine crezi ca era puterea in stat. Biserica, asta o spune Istoria, nu eu...chiar si azi, tot biserica conduce, dar asta nu o poate vedea si intelege chiar oricine!! Cu tot respectul, trebuie sa o spun clar si raspicat, ca altfel voi fi interpretat gresit; eu nu am nimic cu oamenii, dimpotriva, ii respect si-i iubesc pe aceia care dau dovada de buna purtare, iar pe ceilalti, ii las in voia lor, deoarece la fiecare'i vine randul intr-o buna zi!


Biserica i-a indobitocit pe oameni intr-o asa masura incat nu mai stiu sa faca diferenta intre bine si rau.Catolicii fiind inima democratiei, iar Ortodoxismul a fost inima comunismului, acest fapt il putem observa si azi, cine este indrumatorul lui Putin? Un popa ortodox (Revista americană "Foreign Affairs" îl numeşte ”creierul lui Putin”, iar publicaţia franceză Le Nouvel Observateur ”Rasputinul lui Putin”.).Tot la fel si Ponta, doreste sustinerea celui poleit si imbracat in aur, capul ortodoxilor romani, zis (daniel).Nu trebuie sa fi prea istet ca sa iti dai seama ca popii ortodoxi din vremea raposatului nicolae,o duceau cu mult mai bine decat astazi, pe atunci oamenii le munceau gratuit plus ca le dadeau fel de fel bunuri, de parca acestia ar fi fost arendasi.Si azi o duc bine, dar nu atat de bine ca in trecut, pe langa aceste buruieni au mai crescut si alti scaieti, greco-catolicii, care sunt platiti de catre occident.Cate si mai cate nu ar fi de zis si completat la aceasta lista!!

Nu inteleg de ce lumea nu vrea sa vada lucrurile exact asa cum sunt, pentru ce sa le mai coloram-Nu sunt destul de colorate si asa cum sunt??! Pacat...Azi, nu mai suntem inchisi si nici amenintati de inchizitie, si totusi suntem mai sclavi ca niciodata!! Acest fapt nu este vizibil oricarui ochi, deoarece am fost adusi in situatia de a nu mai avea timp sa gandim logic.

In urma cu ani de zile, i-am intrebat pe popii ortodoxi cat si pe cei greco-catloicii: De ce cand intri in biserica, atat in dreapta cat si in stanga sunt asezate doua mese, suporti, cum vrei sa le numesti, pe care sunt asezate cate o icoana, reprezentand ceea ce reprezinta, iar pe acestea sunt asezate cate o cruce,iar pe cruce este incrustat capul de mort in trei capete iar in mijloc cel rastignit,si fiecare enorias saruta aceste lucruri!! Am primit fel de fel de explicatii, bineintele ilogice exact ca si povestea mosului nicolae sau craciun!!! Dupa cate stiu eu,reprezentantul mortii este, Satana, Diavolul, Ingerul mortii, Paratorul, Lucifer, cum vrei sa-l numesti, si asa ca: Odata ce te inchini si saruti un cap de mort, te inchini insusi diavolului in persoana, iar acest fapt este concret, vizibil si palpabil nu ca povestea lui craciun!!! Mai fratilor, traim in mileniul al treilea,as ca,ar trebui sa fim mult mai deschisi la minte..zic eu! Am zis, o parere!

Un comentariu:

borceablog spunea...

)) Doaaaaamne! Multumesc! Mi-ai facut ziua mai frumoasa!
Am notat! Ramane sa pun in practica