marți, iunie 17, 2014

Internetul romanesc are cele mai bune oferte

Primim deseori diverse lucruri de la viata, gratis sau sub forma unui cadou. De multe ori nu ne dam seama de valoarea lor, decat atunci cand le pierdem. Zic, ca poate e asa facut omul sa constientizeze fericirea dupa ce o pierde, adica la timpul trecut. Articolul acesta este dedicat celor care detin ...acest site...si ofera servicii de gazduire
O sa va intrebati, de ce? Si, fireste am sa incerc sa raspund in felul meu!
Pai, internetul este un loc cu cele mai multe oferte, asadar ne este foarte greu sa apreciem adevarata valoare a lor. In acest caz e vorba de Namebox, care ofera servicii de gazduire pentru blogul meu. Serverele sunt din cele mai rezistente, iar eu am achizitionat un domeniu pe viata cu suma de 150.38 Lei, fara sa platesc alte taxe ascunse...si m-am apucat serios de blogarit!


Voua vi se pare un lucru banal, asa-i? Si, asta deoarece sunt atatea oferte in mediul online, avem Tumblr-care tine de Yahoo, avem Blogspot de la Google. Sunt si altii mai putin cunoscuti, dar asta nu inseamna ca nu au importanta in aceasta piata imensa, unde e loc pentru toti.
Sa ne imaginam cum ar fi daca aceste servicii nu ar mai fi disponibile, cum ar fi viata noastra de zi cu zi, fara bloguri? Cred, ca ne-am plictisi groaznic!
Sa va zic asa: pentru micul meu blog pe care-l avem a trebui sa-mi cumpar gazduire. Acum, cu siguranta oferte bune, in online si firme serioase pe internet exista si nu-i chiar atat de greu de gasit.
Sa va dau si un exemplu in acest sens. Daca o sa accesati acest site, veti gasi ofertele cele mai bune pentru gazduire. Zic asta deoarece eu am facut niste comparatii intre ofertele actuale.
.
De exemplu, daca te uiti la pagina cu oferte, observi că pachetele sunt bine foarte bine gandite, resursele alocate inteligent si cu gust se respecta principiul ca un site mic poate fi gazduit si pe un pachet basic iar un pachet avansat dispune intr-adevar de resurse si facilitati in plus. Despre preturi pot sa spun ca sunt in regula. Si, sigur as mai putea da multe alte exemple.
Acest articol are drept sursa, blogul celor de la Namebox...Site pe care eu l-am vizitat de curand. Site bogat in informatii! Fireste pentru cei care iubesc bloggigul si blogosfera romaneasca!
Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti multa inspiratie si o zi frumoasa!

2 comentarii:

allflorentin spunea...

folosesc gazduire pe domeniu wordpres...si, nu am avut niciun fel de problema pana acum... de astia chiar nu stiu ce sa zic...

Anonim spunea...

nu e chiar asa...