sâmbătă, iunie 07, 2014

Royal canin- pentru iubitori de caini

Cu siguranra ca sunt si eu ca si voi un iubitor de animale. De aceea poate ca unii dintre cititori mei aveti acasa un animal, un caine o pisica, etc...Acum, eu am un caine, deoarece locuies la curte si am spatiul necesar.Pisicile, sa va spun sincer mie nu imi prea plac, prefer sa am un caine, este  un caine de rasa, pe care il plimb din cand in cand pe afara.
Daca as fi stat la bloc, intr-un apartament poate mi-as fi cumparat o pisca, poate mi-ar fi placut sa ma pot juca cu ea, ca sa fie un pic distractiva. Dar, parca nu mi-ar place sa tin o pisica intr-un apartament, pentru ca face mizerie si, ar fi trebuit sa fac curat tot timpul in urma ei. Daca mai ar fi si un jucausa ar putea sa strice  cate ceva prin casa, ;ai o perde, o vaza cu flori, si nu prea e placut. Multi au pisici sau caini pe care ii tin in apartament. Nu am ceva impotriva, dar eu n-as face.


Acum, daca aveti un caine, stiti ca trebuie sa aveti mare grija de el. Ca sa cresca sanatos si frumos trebuie ingrijit si hranit zi de zi, chiar daca nu ai timp prea mult.
Am avut ceva discutii cu niste amici despre cresterea unui caine si ei mi-au recomandat royal canin , pentru alimentatia sanatoasa a cainelui meu. Dupa cum am observat eu zilele astea Max, cainele meu a crescut mare si frumos. Asadar, sfatul amicilor mei a functionat. De aceea recomand si eu la randul meu, voua cititorilor acestui blog, royal canin .

Daca vrei ca un caine sa creasca mare, sanatos si frumos, musai ii va trebuimancare buna, care chiar daca e un pic mai scumpa e pntru ca este mai buna si ii asigura vitaminele necesare unei cresteri fara probleme.

Despre cum sa iti hranesti animalul de casa, gasesti foarte multe informatii pe internet, dar sfatul meu este sa consultati un speciaalist, un veterinar...ele este in masura sa va faca recomandarile cele mai bune, de asemenea poate examina si animalul de casa.

Un animal de casa, fie ca-i caine, fie ca-i pisica are nevoie si, de anumite vaccine, pe care nu ar trebui sa le neglijati. 

Un comentariu:

axxapro spunea...

Oferim spre adoptie numai unor iubitori de animale catelusa huski, in varsta de 1,5- 2 ani. Catelusa se ofera spre adoptie sterilizata. Kara e prietenoasa .., Relatii wwww.adopticaini.ro