vineri, iunie 06, 2014

Tango de vise. Lupta sa te castigi!!

Visez la o lume mai buna si mai frumoasa. Nu stiu daca e ceva egoist dar eu, pur si simplu imi doresc ceva bun pentru mine, visez sa-mi fie mai bine.
Fiecare din noi avem o cutie pe care o umplem de-a lungul vietii cu fel si fel de vise la care aspiram tot timpul, dar asta e si ideea, ca un om daca nu are vise nu are prea multe. A visa la ceva si a spera ca acel lucru sa se intample este ca si luminita de la capatul tunelului atunci cand acel vis devine realitate. Asadar, nu trebuie sa ne pierdem speranta. Zi de zi deschidem cutia magica si scoatem cate un vis din ea, asta ar trebui sa ne bucure cel mai mult.
Cu totii am trecut prin momente cand ne-am simti pierduti, deznadajduiti, demoralizati si am simtit ca nimic nu iese asa cum ar trebui, ca lucrurile iau alt curs decat am fi sperat.

Se spune ca daca ai rabdare lucrurile se aseaza pana la urma. Dar cand atingi culmea disperarii, e greu sa ai rabdare, e greu sa astepti, e greu sa mentii flacara sperantei vie. E greu, dar merita!
Uneori stau si ma gandesc si imi aduc aminte de greutati si povarnisuri peste care am trecut cu greu ( pe langa probl. altora, mici), dar am trecut pentru ca am avut incredere in mine si oricat de pierduta sau demoralizata m-am simtit nu mi-am pierdut optimismul. Nu mi-am pierdut increderea ca pana la urma o sa fie bine, pentru ca niciodata nu poti stii cat de puternic esti pana nu esti pus fata in fata cu situatii limita!
Iar rezolvarea am gasit-o pana la urma. Sau m-a gasit ea pe mine.
Ma uit prin mine prin, ochii mei si stiu ca mai am multe de invatat si de trecut si...mai am vise, mai am sperante.
Multumesc Domnului pentru ca m-a ajutat intotdeauna si mi-a aratat calea pe care trebuie s-o urmez, pentru bucuriile dar si pentru incercarile care au fost si vor mai veni!!

Un comentariu:

florentin spunea...

Si, dai si lupta...
Intotdeauna va exista o lupta, important e sa nu renunti cand pierzi si sa o iei de la inceput...