marți, iunie 03, 2014

Visul

Intr-o zi m-am visat la munte cu o tipa draguta foc. Eram in camera de hotel, pe pat si ne sarutam. Ii sopteam timpenii la ureche, ii desfaceam nasturii la bluza, ii sarutam sanii....Ce mai, o necajeam...Dandu-si seama cam ce intentii am, mi-a spus ca pleaca 10 minute sa faca un dus si revine. S-a ridicat din pat si iesind pe usa camerei mi-a zis in gluma :" Sa nu pleci ! Promiti?". Evident c-am promis. Pana sa vina ea de la dus, am adormit. Se facea ca eram la mare, pe sezlog, cu o alta tipa....frumoasa rau, adica "buna" rau. Avea un fund.....ceva de vis.Tot ce-mi trecea prin cap nu era decat sa o iubesc "pe la spate". Mergem in camera de hotel, facem un dus impreuna si-i spun de intentia mea. Dupa ce pune camera video deschisa pe o noptiera (era o fantezie de-a ei), se aseaza goala pe pat, in "4 labe", pe coate si cu funduletul in sus.
Ce priveliste ! Ii fac oral in pozitia asta iar apoi o iubesc cum imi pusesem in cap. Se zice ca "frumusetea interioara conteaza" asa ca trebuia s-o cunosc si pe interior cumva. Cu o mana o tin de par si cu cealalta ii mai dau cate o palma la fundulet. Ce sa zic......D-zeu sa-i dea sanatate lu' maicasa. Intr-un final termin fabulos, de parca as fi desfacut o sampanie,......si ma trezesc brusc in camera hotelului de la mare. Venise cealalta tipa de la dus si desfacu o sampanie la marginea patului. Era goala, cu margele la gat si pe tocuri....Bem cate o gura de sampanie si continuam joaca de unde ramasesem. Ma saruta pe abdomen, apoi coboara incet tot mai jos,.....bla,bla,bla,.....stiti voi, ca-n povestile Sandrei Braun. Avea cerul gurii atat de catifelat....Evident, "suflteul conteaza", dar totusi.....Ma jucam cu degetele-n parul ei, o priveam in ochi, ii spuneam pe nume si o indrumam cum s-o faca.....Asa sunt eu, mai tandru. Mi-a facut cunostinta si cu amigdalitele ei. O experienta unica. Nu mai scriu ce s-a intamplat in continuare, nu cred ca intereseaza pe nimeni si oricum decenta nu ma lasa. Dupa "happy end" ea vine cu propunerea sa ne uitam la un film asa ca pune un CD. Ce sa vezi !!....erau imaginile filmate in camera hotelului de la mare. Atunci tipa imi da o palma atat de puternica de ma trezesc si din visul asta (s-o fi simtit inselata). De data asta ma trezesc acasa, in dormitor, pe pat. Recunosc lustra, mobila, tot......Rasuflu usurat, ..."home sweet home". Ma uit in dreapta si vad o tipa grasa, cu mustata neepilata, care sforaia ca un tanc sovietic....... Oh shit !!!!!

Niciun comentariu: