luni, august 11, 2014

Piese, accesorii de caliate

Cand mi-am cumparat prima masina, un amic imi spunea ca accesoriile auto si piesele auto, trebuiesc cumparate de la magazinele de profil, chiar daca pretul e ceva mai mare decat cel de prin targurile auto. Pentru ca la un autoturism este importanta calitatea pieselor si a accesoriilor...Si, cata dreptate avea, amicul meu! Acum cu siguranta m-am convins, dupa ce am cautat un anumit accesoriu pe care trebuie sa-l inlocuiesc. Este vorba de o grila de fata pentru autoturismul meu....
Ieri, fiind duminca, am mers in Targ sa vad daca gasesc ceva identic cu ce imi trebuie mie...Stiam ca nu sunt de calitate dar m-am gandit ca sunt mai ieftine...Asta-i o greseala, va spun, dupa ce am luat cap-coada tot targul.

Peste tot am vazut lucruri ieftine, dar de proasta calitate. Daca as fi cumparat, cu siguranta dupa o scurta perioada as fi fost pus in situtia da a cumpara acelasi produs inca odata...mai scump, dar de o calitate superioara...Si, uite asa as fi platit cu mult mai mult, de doua ori pentru un accesoriu auto, dar norocul meu ca am amici bine informati si deschisi la minte, care ma sfatuiesc din timp ce si cum...

Pana la urma si voi veti ajunge sa-mi dati dreptate ca este mai bine sa te asiguri de calitatea acelui produs pe care il cumperi, sa fii convins ca va rezista o perioada indelungata si nu vei avea probleme in trafic.

Tot un amic, pe care l-am intalnit in targ, imi spunea ieri ca nu-i o regula, se pot gasi produse de calitate, ieftine si in online...tot ceea ce trebuie sa fac e sa caut...si-am cautat: grila fata auto , si-am gasit site-ul www.autoon.ro...cu piese si accesori la preturi accesibile.

Acum, atentia nu trebuie sa scada daca cumparam piese auto din online. La fel ca si din magazinele clasice, trebuie sa ne informam de calitatea lor, de modul de livrare, de faptul ca se potriveste la marca autoturismului pe care il avem, etc...Daca e si-o piesa importanta, atunci calitatea e mult mai importanta...O piesa de proasta calitate poate provoca un accident. Si, nimeni nu isi doreste un asemenea eveniment, o tragedie :(
Asadar, zic ca nu-i de glumit si nici o joaca achizitia de piese si accesorii auto...daca sunteti incepatori ca si mine, informati-va, intrebati amici, prieteni, colegi, etc...

Pentru cei care citesc acest articol si aveti o masina, va recomand sa aruncati un ochi pe site-ul www.autoon. ro, deoarece il consider un magazin online de calitate...

Din blogosfera romanesca va doresc s-aveti parte de plimbari placute cu masina voastra.

2 comentarii:

ella fairytale spunea...

Se cam poarta sa cumparam totul second. Multumim pentru site..Cand avem nevoie stim unde sa apelam!

albertflorentin spunea...

Sa stii ca eu am mai patit una cu o componenta PC second nand si am cheltuit apropae cat una noua...