joi, decembrie 04, 2014

Ma apuc si eu de sport

Cu cateva luni in urma un amic ma batea la cap, de cate ori ne vedeam sa ma apuc si eu de sport. Nu sunt eu plinut, ba din contra, asa zice, ca ar trebui sa mai pun ceva pe mine. Solutia pe care amicul meu mi-o sugera era sa fac alergari prin parcul central. Zicea el ca sunt multe avantaje si mai putine avantaje...Cica ar fi si dezavantaje...Dar, eu o sa ma leg de avantaje:

1. Atunci cand mergi la o sala de fitness, devi dependent de ea si de aparatele de acolo. Cand afara sunt 40 de grade sau e un ger naprasnic, in sala de fitness conditiile sunt acelasi. Adica temperatura este constanta...Dar, trebuie sa iti faci program, trebuie sa mergi la sala in acel interval, pentru ca nu vei avea loc la aparatele de acolo.


Sa va zic si-o chestie. Amicul meu s-a dus cu niste prietene la sala. Era foarte aglomerat si, uneia dintre fete i s-a facut rau...Fiind in acea sala si nu intr-un loc pe afara, unde nu ar fi fost oameni s-o vada, asta a insemnat sansa ei sa ajunga imediat la urgenta.

2. Atunci cand alergi in parc nu depinzi de un anumit program, dar trebuie sa iei in nas caldura sau frigul, in functie de anotimp...

3. In ambele cazuri (sala sau parc) exista animite riscuri.

4. Banii! da, asta ar putea sa fie o problema daca vrei sa mergi la o sala...Acolo se plateste un abonament. Poate cu acei bani iti poti achizitiona, in timp, desigur, anumite
aparate si accesori necesare pentru a face sport.

O alta solutie este aceea sa faci sport la tine in casa. Acasa faci cand vrei sport. Nu mai mergi la sala, deci nu pierzi timpul pana la sala. Te trezesti, mananci si te poti apuca de sport.  La tine acasa.

Acum, aparate pentru fitness le-am vazut si in hipermarket, saptaman trecuta. Nu stiu daca sunt de buna calitate, dar in online am vazut un site, de fapt e vorba de un magazin online complet: www.shopbuilder.ro . Asta inseamna ca pe langa aparate si accesorii pentru fitness, se pot cumpara si suplimente nutritive sau cosmetice.

Cred ca nu este nevoie sa va spun ceva despre suplimentele nutritive, despre rolul lor. Cei care fac sport probabil ca au folosit asa ceva. Sincer, eu nu as folosi suplimente... Sunt opinii diferite. Unii le considera utile, altii dimpotriva...

Pentru o eficienta maxima sau efect vizibil, daca dispuneti si de-o curte, puteti monta aparatele pe care le veti folosi, atunci cand faceti sport. Vara. aparatele de fitness, in aer liber, sunt mai folositoare decat in casa.

Dar, atentie la un aspect destul de important, unele aparate de fitness au o anumita limitarea de greutate. Vorbesc serios! Am vazut eu! V-am spus de acele aparate pe care le-am vazut in hipermarket! Ei, acolo am vazut ca scria despre limta de greutate.

Ca sa revin la amicul care ma batea la cap sa ma apuc de sport. Cred ca am sa fac sport. ca voi alege sa alerg prin parc sau voi face un abonament la o sala de fitness, ramane de vazut. Nu am luat o decizie in aceasta privinta. Poate si acasa sa fie o solutie.

2 comentarii:

Miha spunea...

Sa practici sport este un lucru foarte sanatos.Nu ar trebui sa mai stai pe ganduri si sa te apuci.Eu de exemplu fac acasa sport si pot spune ca am destul de multe avantaje :)

freshblog spunea...

fac ciclism de multi ani si ma simt excelent...asadar nu ezita...fa ceea ce crezi ca poti, dar fa...sport!!