joi, ianuarie 22, 2015

De Valentine's Day- un cadou personalizat

Inca de la inceputul acestui articol vrea sa stiti ca am navigat prin mai multe magazine online dupa niscaiva oferte de cadouri corporate  sau cadouri personalizate din online. Poate ca sunteti si voi preocupati sa faceti un cadou acum ca se apropie Sarbatoarea indragostitilor, chiar daca zile ar mai fi destule. Daca considerati ca ar fi bine sa mai asteptati, eu unul nu impartasesc aceasta sa-i zic, strategie. Nu o considera drept optiune benefica. sa ma si explic!


Daca voi sta in ultimele zile s-ar putea ca acel cadou pe care voi dori sa-l cumpar, sa nu mai fie disponibil pe stocul magazinelor din online. Daca mai adaug si faptul ca daca il achizitionez, va trebui sa astept cateva zile pana cand curierul il va aduce si s-ar putea sa treaca evenimentul.

Daca ai posibilitatea sa faci o comanda de cadou personalizat pe site-ul Promotion.EU , de ce sa nu faci acest lucru. Sunt mai multe tipuri de cadouri personalizate pe care putem sa le alegem, produsele fiind importate din Europa, dar si din China. Preturile sunt accesibile. 
Ia priviti si voi aceste tricouri amuzante . Poate fi un cadou surpriza pentru o persoana draga.
De cadouri speciale sau ma rog personalizate eu am avut parte. Si, nu este vorba de un singur cadou. Am primit de la un amic foarte bun, un cadou personalizat, o cana din care imi savurez si in ziua de azi cafeaua din ea. De asemenea o amica , de ziua mi-a mia daruit un tricou personalizat cu echipa mea de handbal favorita. Nu va spun numele ei:)

Ca idee, puteti sa personalizati cu stema si numele echipei favorite, daca stiti ce echipa favorita are prietenul / prietena careia urmeaza sa-i faceti acest cadou surpriza. Rezultat este unul deosebit!

Asadar, Valentine's Day este o ocazie sa oferim cadouri personalizate.



Niciun comentariu: