duminică, februarie 15, 2015

Start la reduceri!


In mod oficial startul reducerilor se da in fiecare an in jurul date de15 ianuarie. Este o perioada de reduceri si in online! Comerciantii de imbracaminte si incaltaminte au anuntat la startul acestei perioade, reduceri ce merg pana la 60%. Daca in vitrinele unor magazine, din oras, am vazut manechine ale caror imbracaminte (tricouri) este de la Craciun si Anul Nou, in online am vazut site-uri cu promotii noi... Vezi oferta de reduceri cu 50% pentru barbati, de pe site-ul tinar.ro!

In privinta imbracamintei oferta pare sa
fie cea mai bogata in acest prim sezon de reduceri. Retailerii din acest domeniu, din ceea ce am vazut eu in online, par sa domine oferta de reduceri. De la branduri romanesti pana la branduri de renume internationale, promotiile sunt pentru toate buzunarele. Si, apropo, ca a veni vorba de imbracaminteam gasit o oferta de reduceri la geci barbatesti (vezi oferta aici), mai mult decat atragatoare!
Acum, ce domn nu-si doreste aflandu-se la birou printre colege sau colegi, sa "adune" complimente pentru felul in care arata tinuta sa. De asta zic ca-i bine sa va aruncati un ochi si pe oferta de haine office.
Doua chestii vreau sa va mai zic:



1. Asadar, sezonul reducerilor din aceasta iarna este in toi. Conform noilor reglementari firmele care doresc sa-si vanda produsele la un pret mult mai scazut sunt obligate sa anunte Primaria. Sunt prevazute niste amenzi usturatoare...ce merg pana la 10.000 de lei. Asa am citit pe un site de stiri.

2.Ce mai trebuie sa stiti, ca si cumparatori, este faptul ca perioada maxima de reduceri este de 45 de zile...iar a doua perioada a reducerilor din aceat an urmeaza sa aiba loc intre 1 august si 31 octombrie.

Ca sa concluzionez, daca vreti sa profitati de reduceri e bine sa va grabiti, pana in august conform noilor reglementari, de care nici eu nu stiam, dar am citit azi in online, nu vor mai fi reduceri importante...

Din blogosfera romaneasca va doresc spor la cumparaturi cu preturi reduse :)

Niciun comentariu: