vineri, martie 20, 2015

Sunt abonat UPC

Eu sunt abonat UPC ! Voi? Chiar imi doresc sa aflu daca exista un operator mai bun decat cel mentionat de mine.
Sunt un abonat foarte vechi al UPC-ului si ma declar foarte multumit de serviciile lor, mai ales ca este inclus si canalul LookTv, cel care face transmisiunile partidelor de fotbal, din Liga 1 a campionatului romanesc.
Sincer va spun ca nici nu mai stiu de cand am optat pentru serviciile lor, dar imi amintesc ca la aceea vreme, la mine in oras era singura optiune. Si tot sincer va spun ca nu am regretat nicio clipa alegerea facuta si nici nu m-am gandit sa aleg un alt furnizor.


Asadar, cu UPC Business beneficiez de o mare varietate de canale romanesti, regionale si etnice incluse in peste 150 de posturi TV. Eu am ales acest pachet deoarece sunt un pasionat al campionatului de fotbal si beneficiez de transmiisiunle sportive si Liga 1 din fotbal romanesc.
Nu pot sa nu subliniez stabilitatea si calitatea transmisiilor, indiferent de starea vremii. De asemenea, atunci cand sunt la serviciu si doresc sa inregistrez o partida, am Optiunea Digital Video Recorder (DVR) care imi permite inregistrarea in direct a respectivului meci sau a emisiunilor preferate. Iar atunci cand ajung acasa derulez si vizualizez inregistrarea.

De asemenea am si internet de la UPC. Este adevarat ca in cazul internetului mai beneficiez de un contract cu un alt furnizor, dar navigarea prin mediul online o fac tot cu UPC.
UPC România este printre cele mai mari companii de comunicatii prin cablu de la noi. Acest operator ofera servicii de televiziune prin cablu si satelit, net de mare viteza si telefonie fixa.

Mai multe detalii in privinta serviciilor suplimentare veti gasi aici

PS. Nu ezitati sa lasati un scurt comentariu in care sa mentionati furnizorul vostru de televiziune si internet.

Un comentariu:

all.florentin spunea...

Eu sunt pe Telekom :)