joi, aprilie 02, 2015

Am tras zăvorul FB-ului

Într-un moment de luciditate (mi se mai întâmplă şi mie câteodată, dar nu prea des ! emoticon smile ) mi-am suspendat contul de Facebook, cu gândul că trebuie să fac ceva pentru mine … să citesc mai mult, să mă plimb mai mult, să visez mai mult … ore în care să mă bucur în plus de ai mei, în care să nu mai dezbat mizeria din viaţa politică de aici şi de aiurea, să nu mai dau prilejul unora să se descarce nervos în spaţiul virtual doar pentru că prezenţa mea îi deranjează … 

Deşi am „cunoscut” (virtual) oameni minunaţi, de o rară capacitate intelectuală, oameni cu suflete mari şi frumoase, printr-un click, am închis uşa şi am tras zăvorul FB-ului. Cred că lumea merge mai departe și fără mine. E adevărat că m-au surprins mesajele, primite pe diferite căi, care arătau îngrijorarea prietenilor de a nu fi păţit ceva, tocmai din cauza postărilor mele „revoluţionare”…
Am realizat că trăim iar cu teama anilor ’50, atunci când „comunismul” însemna agenţii sovietici ("chinezi") şi politrucii aduşi de la Moscova pe tancurile armatei sovietice, atunci când frica pe care o inspira o putere fără chip propriu, era necunoscutul ce plutea asupra noastră... 
Azi „capitalismul” înseamna agenţii americani ("chinezi") şi politrucii aduşi de la Washington pe tancurile armatei americane, iar frica de acum inspiră din nou o putere fără chip ... halal "libertate şi democraţie" !

Niciun comentariu: