vineri, aprilie 17, 2015

Ea mi-a dat viață s-o văd

Off Doamne ce rău am făcut ,
S-aud câinii cum s-asmut ,
Sa stau singura pe terasa , 
Și mama în pat , în casa ?
Am vederea toata-n drum , 
Cu coada ochiului tun ,
Trag , sa văd dacă apare ,
Un înger Bun , dar și calare ! 


Aud decât vaitaturi ,
Ale mamei " bătături "
Mi-sa luat sa mai ascult !
Deși îmi este ca un Sfânt !
Ea mi-a dat viață s-o văd ,
Ea mi-a un dat tata bland ,
La șireturi sa ma-nnod ,
Și știe ca mereu , eu plâng !
Îmi fac cafele la mișto ,
Pun câte doua pe masa ,
Poate apare un cal maro ,
Și un prinț pe a mea terasa ! 

Pana acum am aruncat ,
Tone multe de cafea ,
Dumnezeu mi-a arătat ,
Viața ce o voi avea !
Nu degeaba El mi-a zis :
Sa-ti cumperi cosciug ! Și gata !
Ce-ai visat , nu e un vis !
Și mergi cu mama ... sa-ti vezi tata !
Chiar sa știți ca îmi doresc ,
Ca , pe tata sa-l cunosc !
Fără el m-am chinuit ,
Aveam doi ani când a murit !


sursa: Andreea Ionescu

Niciun comentariu: