miercuri, aprilie 22, 2015

Gazduire site pe behosting.ro

Cu siguranta cei care cititi blogul meu sunteti la curent cu faptul ca eu scriu despre firmele romanesti . Acum a venit randul sa scriu despre cei care o afacere in online legata de gazduire site.
Am scris cateva articole cu ceva vreme in urma si cu siguranta voi mai scrie, deoarece este o nisa aflata intr-o continua dezvoltare. In opinia mea, atunci cand te hotaresti sa-ti faci un site sau sa iti transferi unul, trebuie sa alegi cea mai buna oferta OK! acum, am sa va prezint si cateva avantaje oferite de behosting.ro:
1.Pentru gazduire, se foloseste tehnologiile LiteSpeed, CloudLinux si hardurile SSD, care ajuta la scaderea timpului de incarcare a site-ului.

2.De asemenea noii clienti primesc un discount-uri daca isi transfera site-urile. Asadar, urmariti promotiile. 3.Discountul isi mentine valabilitatea si la reinnoirea abonamentului.
 4. Transfer gratuit de la un alt furnizor de servicii - pentru pachetul de gazduire pe un pachet Standard , este sfatul meu. 
5.Pentru pachetele de gazduire Business si Professional pe 1, 2 sau 3 ani se ofera pe unele site-uri un domeniu gratuit in primul an. Extensiile sunt valabile pentru domeniile gratis:.net, .com .ro,.org, .info si.eu. Backupul, a devenit extrem de important. Unii il fac odata pe zi, dar altii il fac de doua ori pe zi, cea ce este destul de bine. In online conteza foarte mult SEO si, de asemenea rapiditatea cu care se incarca siteul, de aceea Ghesi foloseste SSD-uri si hard disk-uri mult mai rapide. O alta tehnologie utilizata este CloudLinux.
Aceasta tehnologie da posibilitatea separari fiecarui utilizator, astfel incat sa nu fie afectati in caz ca cineva utilizeaza prea multe resurse. Site-urile sunt astfel in siguranta. Nu inchei fara sa va dau un sfat! Multi ati inceput pe un subdomeniu, ca si mine de altfel, asadar e timpul sa treceti pe domeniu propriu. O sa vedeti singuri avantajele!:) Merita sa incercati!