marți, iunie 23, 2015

Nu este normal ca noi ca simpli cetateni sau institutii ale statului sa demolam

Nu sunt fanul nici a unui om politic si nici al vreunui partid. Sunt un monarhist care nu se schimba!:) Dar cand vad sau aud un lucru care imi place sau nu, imi permit din cand in cand sa-mi dau cu parerea. 
L-am auzit, zilele acestea pe Basescu spunand ceva de genul acersta: nu cred ca este normal ca noi ca simpli cetateni sau institutii ale statului sa demolam - Curtea Constitutionala, justitia, guvernul, parlamentul, procuratura, SRI, primar, consilii judetene, etc. 

In mod normal aceste lucru , duce la demolarea statului. Generalizarea acestor fapte nu face bine nici tarii si nici poporului roman. Aici mi se pare ca are dreptate. Dar, fiindca exista un dar: Tu, ce-ai facut zece ani?
Ai folosit toate institutiile pe care le enumeri , in scopuri personale si pentru eliminarea adversarilor politici...

Niciun comentariu: