miercuri, august 12, 2015

Imbracamintea si incaltamintea din online!

                          Imbracamintea si incaltamintea din online! Magazinul townfashion.ro

In online-ul din Romania, printre primele magazine aparute, din ce imi amintesc eu, au fost cele de IT, prin anul 1999, daca nu gresesc! A fost o chestie de logica simpla. Ai un PC sau laptop, stii sa-l folosesti...Ok!!!...ai nevoie si de componente sau de ce nu, de unul nou. Asadar a fost un public tinta! Si, de atunci numarul lor a crescut spectaculos. Acum, poti cumpara din magazinele online romanesti sepci new era

Acum, gandindu-ma la magazinele online, nu pot sa nu-mi amintesc cat de greu au patruns, in online-ul romanesc. Cat de greu era pentru o domnisoara sa gaseasca un corset, in online sau pentru noi, barbati niste boxeri barbatesti. Din diferite motive:


1. Oamenii au privit cu neincredere provenienta produselor. Sunt sau nu, haine de firma?
2. Marimile au constituit si ele o piedica! O sa imi vina, se potriveste cu marimea pe care o port eu?
3. A mai fost o piedica faptul ca multi doreau sa-si probeze hainele inainte sa le cumpare! In special doamnele si domnisoarele...
Primele magazine au fost cele cu incaltaminte sport, ca mai apoi aceasta nisa sa se extinda la intreaga gama de incaltaminte, iar azi, avem: magazin online de haine pentru barbati .

Evolutia fireasca a continuat prin adaugarea unei categorii noi, si anume imbracaminte online. Ideea nu a fost rea, deoarece astfel si-au marit numarul de cumparatori. Cu un simplu click poti sa cumperi incaltaminte de firma online sau imbracaminte din acelasi magazin. Si, iti usurezi "munca" ! Nu mai alergi prin magazinele clasice sau mall-uri.
Azi, privind in urma la primele magazine din online-ul romanesc, evolutia a fost una spectaculoasa! Dar, nu stiu cati din voi isi fac cumparaturile din online? Oare dominsoarele isi cumpara un stockings, din online?
OK! ...sunt de acord si cu cei care critica unele magazine din online-ul romanesc, cum ca livrarile intarzie sau preturile sunt cam mari fata de ce e in magazinele clasice. Am gasit si eu astfel de magazine, dar nu le dau numele...Dar, eu am observat altceva. Magazine online exclusive pentru femei sau pentru barbati. De parca incaltamintea si imbracamintea s-ar certa intre ele:)
Personal cred ca daca ai un magazin pe aceasta nisa, ar trebuie sa ai cumparatori din ambele categorii, eventual n-ar strica afacerii nici produsele pentru copii...E parere mea, firesete! :)
Si, pentru ca trebuie argumentat cu un exemplu, townfashion.ro, vine cu: livrare in toata tara, la usa, mai pe romaneste si plata la ridicarea coletului.

PS. Pe youtube am gasit acest videoclip de prezentare!







Niciun comentariu: