miercuri, octombrie 28, 2015

Bijuteriile personalizate

Bijuteriile personalizate, fie ca sunt din aur sau argint, sunt in ziua de azi cele mai cautate. Lucrul acesta il spun dupa ce zilele astea am cauta prin online preturi la bratari personalizate gravate si am constat ca nu-s deloc exagerate. Am nevoie de o personalizare a unei bratari pe care doresc s-o ofer cadou cuiva.
Din ceea ce am vazut exista capacitatea si posibilitatile ca orice comanda sa fie onorata.

Sunt foarte mult magazine in online-ul romanesc care ofera fel de fel de solutii pentru un cadou. Spre exemplu aceste bratari handmade sunt o varianta de cadou.










Este stiut ca fetele sunt cele mai mari admiratoare de bijuterii. Vedem la o fata inele, lantisoare, cercei, etc. Unele atrag privirea, altele nu prea, dar fiecare cu gusturile lui, desigur. Daca ma gandesc la prima situatie, inteleg de ce sunt purtate. acum, sincer voi ati vazut vreo fata fara bijuterii. Eu, nu! Personal, consider o bijuterie ca fiind cel mai potrivit cadou pentru o fata. Acum, depinde si de buzunarul fiecaruia, dar exista multe articole ale carui pret este accesibil. Fiind mari iubitoare de bijuterii, fetele, vor aprecia intotdeauna un cadou de acest gen. Daca sunteti hotarati sa faceti un asemenea cadou si doriti sa-l personalizati, o puteti face si in magazinele online, dar trebuie sa luati in calcul faptul ca produsul urmeaza sa fie livrat prin curier si poate dura ceva zile. De aceea este bine sa faceti comanda din timp, pentru a nu intampina vreo surpriza neplacuta. Nu merita sa riscat.... trebui sa comandati de la un magazin online unde sa ai garantia ca veti primi rapid produsul...
In ultima vreme am vazut multe fete care poarta bratari din matase naturala. Se pare ca este o moda.

In privinta personalizari, cel mai adesea se graveaza numele persoanei dragi...asa cum se poate vedea in ce-a de-a doua fotografie pe care am atasato acestui articol.
In cazul cercelusii se poate grava un nume, un simbol sau chiar un mesaj scurt.

 In incheiere te invit sa vezi si acesti banuti argint speciali care pot fi gravati si alaturi de un snur de matase poate constitui un cadou placut.

Niciun comentariu: