sâmbătă, octombrie 24, 2015

Miracolele mele in Tara Sfanta, Israel

Am fost in Israel, in decembrie 2004, cu o delegatie guvernamentala, participam la o importanta manifestare romano-israeliana pe teme de securitate internationala, prezentand acolo o lucrare a mea, Leadership in action, despre militarii romani in teatrele internationale de razboi, alaturi de partenerii NATO si UE.
Imi faceam in acea perioada primul doctorat, in leadership, si ma simteam onorata sa particip la delegatia respectiva. Am fost primita si eu si restul delegatiei cu o deosebita curtoazie, am avut un body guard personal si un program extrem de incarcat. Tot ce am reusit sa fac, in afara programului oficial, a fost o vizita la Biserica ortodoxa romaneasca din Ierusalim si o vizita la Zidul Plangerii, desigur insotita de femeia soldat care imi fusese repatizata sa ma insoteasca permanent.

Biserica ortodoxa romaneasca se afla in cartierul cel mai plin de iudei habotnici, din aceia cu perciuni carliontati, asa cum vazusem adeseori si in oraselul meu natal, Buhusi, oras vestit si prin faptul ca acolo a trait un foarte intelept rabbi hassid. Am simtit atunci ca se deschide in mine o poarta a unei vieti anterioare, in care cu siguranta traisem pe pamantul sfant si mai ales, simteam ca intr-un fel sau altul, il cunoscusem pe Yeshua Mashiah, pe Iisus Hristos adica. Era o imensa bucurie in sufletul meu si desi as fi putut sa ma simt frustrata ca nu aveam nici timpul si nici posibilitatea sa vad locurile sfinte pe care au calcat picioarele Lui, eu eram fericita ca respiram aerul acela si calcam pe pamantul minunat pe care-l recunosteau si talpile mele, ca prin vis, ca prin minune. Asta a fost primul miracol pe care l-am trait in Tara Sfanta.
Despre al doilea miracol am mai povestit, a fost momentul cand am atins Zidul plangerii, de fapt un fragment din zidul Marelui Templu si am fost ca electrocutata, semn ca Dumneze cel atotputernic, baruch hashem - cum spun iudeii, adica binecuvantat fie numele Lui, mi-a raspuns si m-a recunoscut. Si eu am inteles atunci ca sunt aleasa si ca tot ce trebuie sa fac este sa-mi dedic viata acestei meniri si acestei chemari divine!
Amin!

Niciun comentariu: