duminică, octombrie 25, 2015

Review-site cu gratare de gradina





Review-ul meu se va referi, azi la o companie Euro Pav si gratarele pe care ei le comercializeaza! O sa va intrebati, de ce? Asta deoarece cautam prin online, o oferta de gratar de gradina. Pai, este tare simplu! Avem multii dintr noi o curte cu gradina, mai mica sau mai mare si cu toti vom dori sa petrecem cateva ore in aer liber. Voi, ce preferati: o friptura de pui "eco", facuta pe un gratar in curte sau o aripioara de pui picanta, de la un fast food de renume?


Eu aleg prima varianta si la aceasta companie, despre al carui site incerc eu sa va zic cate ceva, am vazut niste oferte dragute. Bun! Dar sa spun ceva si despre site-ul in sine .

, gratare de gradina (citeste despre gratare de gradina aici).
Pagina ofera mai multe tipuri de gratare, cu detalii privind dimensiunile, materialele din care sunt fabricate, etc...Parerea mea, sunt niste minunatii de gratare...ca cel din fotografie, gratar cu dimensiuni reduse si foarte ingenios, il poti monta in orice loc doresti, se poate adapta lo rice curte! Este dintr-o singura piesa rezistenta la intemperii, atat vara, cat si iarna.
Deci, vin rudele sau prietenii si ii inviti la un gratar la tine in gradina sau curte si vezi dupa aceea cum isi dau chionturi, ce ei nu au asa ceva, al lor scotand fum:))
Site-ul se deschide foarte rapid, deci nu astepti ! Si, totusi as dori sa dau un sfat administratorului de site: zic eu ca in dreptul fiecarui produs ar trebui trecut si pretul. Nu ca ar lipsi, dar a trebuit sa caut. Sper sa nu se supere:)
Una peste alta site-ul arata bine, iar mie nu-mi ramane, pe langa invitatia de a vizita acest site, sa va doresc o o zi cat mai faina !!

PS. Inca un avantaj al achizitie de pe site-ul prezentat: un raport optim intre calitatea produsului si bugetul alocat de dumneavoastra, fiindca este pret de producator.

Niciun comentariu: