vineri, noiembrie 13, 2015

Daca votul ar fi contact, nu ni l-ar fi acordat


Dupa cum spunea si Mark Twain : “daca votul ar fi contat, nu ni l-ar fi acordat”! Cred ca e suficient de clar.

Eu cred ca se adevereste pe zi ce trece ca totul este o manipulare si am sa va spun si de ce:
-nu am vazut iesind in strada pe nimeni dupa taiarea salariilor, marirea tva, impozitarea pensiilor,
-nu am vazut pe nimeni iesind in strada dupa tragedia nationala de la maternitatea Giulesti, unde au ars de vii niste ingerasi, nu a demisionat nimeni, nu a cazut guvernul, etc..
-nu am vazut pe nimeni sa iasa in strada dupa tragedia din mina unde au ars la fel de vii amaratii aia de mineri,

-nu am vazut pe nimeni iesind in strada dupa tragedia din Muntenegru, si asta pentru ca in Romania toate se petreceau asa cum doreau cei dinafara tarii,
-acum s-a iesit in strada , manipulat, pe fondul emotiei dupa tragedia de la Colectiv, si este pacat de sufleteleor celor plecati la ceruri, ca se folosec de ei pentru actiuni mizerabile, sa folosit acest prilej pentru a se da jos acest guvern care a avut cea mai mare crestere economica a tarilor europene, a crescut salarii si pensii, a redus tva la alimente, a reintregit salarii si alte drepturi, a adoptat hotarari care aveau in impresionat impact asupta nivelului de trai al romanilor, urma sa intre legea salarizarii, reducerea tva , mariri de salarii si pensii, si aduceti-va aminte ce furiosi au fost cei de la FMI et company, cu aceste masuri, aduceti-va aminte de pozitiaa ministului de interne vis a vis de problema refugiatilor, aceste lucruri au deranjat f mult STAPANII acestei tari, cu alte cuvinte acest guvern trebuia sa plece, nu era pe placul celor ce ne conduc dinafara, romanii trebuie sa fie niste sclavi, o tara de mana a 3 a , o piata de desfacere pentru marile puteri ale europei Germania , Franta, Anglia. Este pacat ca atatia tineri s-au lasat manipulati pentru niste obiective politice obscure dar cu mare avataj pentru altii. O sa vedeti si o sa va dati seama despre ce am spus, cand o sa treca o luna- doua.
Sa ne ajute Dumnezeu sa nu fie asa, insa ma tem ca am dreptate.

Niciun comentariu: