joi, noiembrie 12, 2015

Detailing interior pentru masina personala


Mai zilele trecute, am asistat vrand-nevrand la o discutie destul de interesanta, cu referie la curatenia de sarbatori. Da, ati auzit bine, curatenia de sarbatori. Luat cu problemele de zi cu zi, nu am avut timp sa ma mai gandesc la aceasta chestiune. Poate si multi dintre voi!
Personal, pentru sarbatorile de iarna, mi-am programat o mini-vacanta, la munte, in zona Bucovinei. Stiti si voi, ca si mine, ca acolo de sarbatori, traditiile si obiceiurile sunt pastrate si transmise de la o generatie la alta si sunt cele mai frumoase.

In aceasta mini-vacanta voi calatori cu masina, de aceea m-am gandit, ca o curatenie generala, a masinii nu ar strica. Ajuns acasa, am deschis laptopul in cautarea unor firme din acest domeniu. De gasit, n-a fost asa de greu. De exemplu, Smart Detailing, este o firma care are ca domeniu de activitate: "servicii de curatare canapele, fotolii, detailing auto interior la standarde de calitate foarte inalte".
Asadar, masina are nevoie, din cand in cand, de un serviciu de detailing interor. Nu odata s-a intamplat sa mancam sau sa ne bem cafeaua in masina. Daca mai adaugam inevitabilul praf si scrum de tigara, principalii factori care duc la deteriorarea frumusetii si stralucirii tapiterei, avem un tablou complet al unei masini ce trebuie sa beneficieze de tehniciile de curatare, de ultima ora.

Ce se intampla practic? 

Fiind in situatia de a apela la un serviciu de detailing, m-am interesat ce se intampla, care este procedura?
De pe pagina celor de la Smart Detailing, am aflat ca procesul de spalare, curatare si uscare a tapiterie poate fi facut si la domiciliu. Adica, echipa vine la tine si in garajul tau readuce stralucirea si frumusetea tapiteriei. Daca nu avem garaj, se poate duce masina la sediul lor sau o pot lua ei, din locul indicat de noi, o vor aspira, spala, curata si usca, inapoindu-ne masina rapid, pentru a beneficia de confortul dorit.

Pe langa curatarea canapelelor mai sunt incluse: curatarea plafonului, a stalpilor interiori, a centurilor de siguranta, a mochetei din porbagaj-podea, fetele de usi, bord si degresarea geamurilor prin interior. Ca sa nu existe mizerie pe nicaieri, prin interiorul masinii.

Detailing auto interior Bucuresti este pentru mine ceea ce cautam si imi doream, un serviciu de care masina va beneficia, nu ca un rasfat ci pentru ca trebuia..

Asadar, pentru cei dintre dumneavoastra care doresc, tastati Smart Detailing curatare canapea si va veti bucura de prospetime si curatenie ori de cate ori va veti folosi de autoturismul personal.

In concluzie: discutia la care am asistat, mi-a fost utila!

Din blogosfera romaneasca va doresc o zi minunata!

Niciun comentariu: