miercuri, noiembrie 11, 2015

Mutari mobila, mutari firme, transport marfa si depozitare

Mai zilele trecute, in timp ce ma aflam intr-un autobuz ( da, circul cu mijloacele de transport in comun), care ma ducea la locul meu de munca,  am asistat vrand-nevrand la o discutie, despre afacerile care aveau succes pe vremuri, iar acum sunt pe butuci. O tanti, trecuta de prima tinerete, deci mai in varsta si cu ceva experienta de viata, vorbea ca avea, impreuna cu a sa fiica, o sala de jocuri de noroc, pe vremuri. Acum nu mai merg nici alea (la moda sunt cele cu playstation, dar nici alea ca pe vremuri). Cica astia cu bingo ar fi de vina! Alte afaceri bune erau benzinariile. Acum au venit marile lanturi internationale si nu mai poti sa-ti faci tu benzinaria ta. Ideal ar fi sa devii partener al unui mare lant. Cele 2 exemple fusesera invocate in discutie. Si, paream sa le dau dreptate oamenilor, dar ma gandeam: Ce naspa e sa ai afaceri, trebuie tot timpul sa te opresti si sa o iei de la capat.

Si, ma mai gandeam ca, luat cu treburile casei si serviciul, la un moment dat va trebui sa ma mut intr-o alta locuinta. Dormitorul si bucataria nu intentionez sa-le schimb. Deocamdata! Cine poate stii, ce idei sau oferte vor aparea pana la final. Deci, va trebui sa le mut. Pentru living as avea eu ceva, deci as putea sa il las aici unde locuiesc acum. Dar, va trebui sa caut ceva ieftin si care musai trebuie sa incapa. Pentru ca noua mea locuinta este mai mica...
Si, acum sa revin la intamplare din autobuz, cu acea tanti mai in varsta si cu experienta. Cica o idee foarte buna cand faci o afacere in 2015 este s-o faci cunoscuta si in mediul online. De aceia, cei care se ocupa cu: mutari de mobila, mutari firme, depozitare si transport marfa , ar trebui sa intre in categoria aceasta, mi-am zis gandindu-ma la ce ma asteapta cu al meu dormitor si bucatarie... Ok, nea Gheorghe, tamplarul, poate nu stie ce e ala site. Da, dar o afacere serioasa trebuie sa aiba grija si de promovarea ei. Ajuns acasa am deschis Pc-ul si am inceput sa caut firme care se ocupa cu: transport marfa in Bucuresti. Pentru ca intre actuala locuinta si viitoare locuinta, este o distanta destul de mare. Si, fireste ca n-am sa duc mobila cu al meu automobil sau cu carca! Asdar, m-am pus pe cautat in mediul online. Multe asa nu prea am gasit si chiar ma intrebam. Se punea foarte mult accentul pe modul de prezentare si, eu zic, ca cei care nu intra in online au numai de pierdut! Parerea mea, fireste!
Ce am gasit in online: blexytrans.ro, pare destul de convenabil...va trebui insa sa ii contactez, deoarece noua locuinta e in afara Bucurestiului si trebuie sa negociez cu ei, fireste...sa-mi faca o estimare a costului...
Am vazut ca au un numur de telefon afisat pe prima pagina, deci nu trebuie sa ma deplasez la sediu si asta-i ok!
Din blogosfera romaneasca va doresc sa aveti o zi frumoasa si mult mai profitabila decat cea de ieri:)

Niciun comentariu: