miercuri, noiembrie 11, 2015

Noi suntem sinceri

Pe undeva, noi suntem sinceri . Am ales vestul democratic. Dar, acest lucru mi-a amintit de regele Henric al IV lea al Frantei. Fiind hughenot nu-l voiau catolicii Parisului. Atunci si-a spus: Parisul merita o liturghie. Noi am spus, dar vestul democratic ne-a dat replica: stati voi putin, doar nu aveti pretentii sa fiti ca noi.

Si-atunci au inceput sfaturile: nu va trebuie voua metalurgie si siderurgie, nici minerit ( polueaza ) plus ca si industria chimica nu prea este de nasul vostru. Voi ramaneti la panglici, covrigi, castraveti si eventual turism ( aveti tara frumoasa ). Voi ocupati- va sa aveti democratie, sa nu aveti coruptie si nici corupti. Cam ceva de genul relatiilor mele cu fratele mai mare . Seara: merg si eu cu tine ? Ce ? Nu mai merg. eu am sa citesc

Niciun comentariu: