sâmbătă, decembrie 12, 2015

Du-te la dentist cand ai probleme cu gingiile

Du-te la dentist cand ai probleme cu gingiile. Gingivita se trateaza doar intr-o clinica de stomatologie!


Da, stiu sunt multi ca si mine care urasc sa mearga la o clinica stomatologica, dar atunci cand ai nevoie de un tratament pentru gingivita, nu mai poti avea vreo alta varianta si nici nu vom putea gasi vreo scuza.
Cand era mic nu vroiam nici sa aud de asa ceva. Asa sunt multi, dar totusi ar trebui sa realizam, ca nu este deloc bine. Problemele minore se pot agrava in timp daca nu mergem la dentist.
Atunci cand eram mic nu imi dadeam seama ce este bine si ce este rau, nu constientizam. Cu trecerea anilor mi-am putut da seama cata dreptate aveau parintii mei, la vremea respectiva.


Gingivita reprezinta in fapt o inflamare a gingiilor si este primul semn ca avem o problema. Aceasta, netratata este principalul motiv al pierderiilor de dinti viitoare. Asadar, la primele semne de inflamare a gindiilor trebuie sa mergem la dentist.

Trebuie sa fim constienti ca un ca un cabinet stomatologic, chiar daca nu e loc pe care ne dorim sa-l vizitam, ne va rezolva aceasta problema. Durerile de dantura sunt printre cele mai grave afectiuni. Pe langa asta, mai e vorba si de un zambet placut, daca dantura noastra e ingrijita.

Ca sa ma refer la mine, inainte nu intram prea des intr-o clinica stomatologica, dar acum merg periodic la dentist. Este dureros, chiar si o mica lucrare dar, sunt constient ca pot pierde mult mai mult daca nu intervine un medic.

Daca vreti sa aveti o dantura sanatoasa, va trebui sa lasati la o parte aceste aspecte si sa mergeti la un cabinet stomatologic (ca cel de aici: clinicatrident.ro ).

Cateva cuvinte despre Clinica Trident: 
-dispune de cabinete individuale;
-sala de operatii sterilizata
-aparate de radiologie;
-instrumente si materiale de ultima generatie;
-centru pentru copii- Trident Junior;

Ar fi ideal sa nu avem nevoie de un dentist, ar fi cea mai fericita varianta, dar nu e asa de simplu. Daca nu ne ingrijim dantura mai devreme sau mai tarziu vor aparea probleme. Nimeni nu isi doreste sa ajunga la batranete si sa poarte o proteza dentara. O proteza sau implanturi dentare care pot fi destul de scumpe. De aceea este nevoie de o ingrijire permanenta a danturii.

Fac o paranteza si va spun ca am un amic, foarte bun, care lucreaza de foarte multi ani in Spania. Ca si mine, in copilarie, s-a temut de dentist. Acum, este in situatia de a face mai multe implanturi dentare, dar in Spania costurile sunt foarte mari. De aceea este nevoit sa vina in Romania, o data la sase luni, sa stea cateva saptamanii, in care viziteaza foarte des o clinica dentara....
Inchei paranteza si revin, Clinica Trident, de care am amintit mai sus si al carui link vi l-am dat este o clinica moderna, care vine in acest moment cu solutii si tratamente moderne.
Si, tot la inceputul articolului am amintit de gingivita. Asadar, daca aveti intrebari despre gingivita, raspunsul il gasiti accesand link-ul respectiv.

Inchei, prin a va reaminti ca, un cabinet stomatologic nu este o "camera de tortura", asa cum imi imaginam eu in copilarie.

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti un zambet frumos.






2 comentarii:

Anonim spunea...

asa am sa fac:))

Bote spunea...

Sunt recomandate consultatiile periodice, macar o data la 6 luni!