luni, mai 16, 2016

Abreiajul! Probleme?


Abreiajul. Probleme?



Nu stiu daca stiti, dar atunci cand ti se strica masina chiar ai o problema. Incepi sa fii din ce in ce mai alarmat si mai nervos. Dai telefoane in stanga si-n dreapta caci poate la ora opt seara nu mai gasesti pe nimeni la un service auto. Si suni prietenii si aia habar nu au ce problema ai tu la masina, chiar daca poate se mai pricep si ei la o bujie, la un injector sau poate doar la sistemul electric al masinii, dar la ambreiaj, ba!

Mie mi s-a intamplat, aveam o problema cu ambreiajul masinii si ghici ce? Cand am vrut sa ma duc la service cu ea pentru o verificare, la sapte seara, nu opt, nu mai era nimeni niciunde. Niciun service deschis. Si am cautat pe google. Si am gasit doar un atelier deschis AutoHut, care detin si un magazin online. Exact, stiu ce ganditi. Cat de norocos poti fi.

Nu m-am mai interesat daca mai sunt si alte service-uri auto ce detin si magazine, dar asta-i un pas inainte pentru mecanica auto. Sa poti sa-ti rezolvi problema masinii la orice ora, avand piese in propriul magazin. Sa stii ca poti suna pe cineva chiar si la trei dimineata ca poate, cine stie, te-a lasat bateria inainte sa pleci sau poate partea electrica nu e prea buna la tine, nu-i un lucru obisnuit pe la noi.

Acum, ca am amintit de Auto Hut, trebuie sa va spun cateva cuvinte. Nu despre ambreiaj ca nu-s priceput la mecanica, ci despre magazinul lor online.

Avantajele achizitie de piese auto din magazinul AutoHut


1. Daca iti iubesti masina cu adevarat, piesele pe care le vei cumpara pentru ea, trebuie sa fie noi si originale. Pe site-ul autohut.ro, gasiti piese auto originale.

2. In atelierul AutoHut puteti inlocui respectivele componenete beneficiind de un termen de garantie de pana la 18 luni, pentru piesele cumparate din magazinul lor. Atelierul se afla, in Bucuresti, in zona Salajean, pe B-dul Nicolae Grigorescu, nr 110.


Pentru ca v-am amintit de ambreiaj, de faptul ca el trebuie sa fie original, va invit sa va informati cam cat costa: manopera inlocuiri unui kit ambreiaj.



Niciun comentariu: