miercuri, octombrie 26, 2016

Anvelope de iarna.

Anvelope de iarna.

Iarna se apropie cu pasi repezi si va trebui sa schimbam anvelopele de vara cu anvelope de iarna. Nu trebuie sa stam prea mult pe ganduri in privinta schimbului de cauciucuri, fiindca si iarna aceasta va veni pe neasteptate. Pe langa riscul de a fi amendati, exista si aglomeratia de le service. Daca nu le-ati cumparat inca, mai puteti achizitiona anvelope de iarna ieftine de la AutoHut!.
Personal, am facut acest schimb de cauciucuri  deoarece in anii trecuti a trebuit sa pierd o zi intreaga la service. Anvelopele de iarna pe care le-am montat sunt noi, deoarece cele vechie erau prea uzate. Stiam, de acest fapt inca de anul trecut cand de la service, mecanicul mi-a comunicat ca ar fi bine sa-mi achizitionez altele noi. Cele pe care le aveam nu mai prezenta siguranta. Prin urmare mi-am cumparat din timp anvelope noi de iarna.

Anvelopele de iarna de la AUTOHUT, mi-au fost livrate rapid. Sunt cele din imaginea atasata: Anvelope de iarna DEBICA Friga la pretul de 176.86 Lei/buc. Dimensiunile sunt cele care se potrivesc masinii mele: 185/60R14.

De ce recomand AUTOHUT?

1. Magazinul online autohut.ro ofera garantie pentru toate marcile de cauciucuri vandute, direct de la producator.
2. AUTOHUT, nu este doar un magazin de anvelope, este un magazin specializat pe piese auto. Pe prima pagina a site-ului in partea stanga gasiti categoriile de piese auto, pe care le comercializeaza acest magazin.
3. De asemenea, tot pe prima pagina aveti si marcile de masini pentru care subt disponibile piesele auto. Cautarea fiind foarte usoara si prin intermediul motorului de cautare in care se introduce: Marca masinii, Modelul masini, anul de fabricatie si combustibilul (pe motorina sau benzina)
4. Livrarea produselor este rapida, iar costurile de transport sunt GRATUITE pentru comenzile ce depasesc suma de 399 lei. Practic in 24 de ore dupa ce se confirma comanda aceasta va sosi.

Asadar, pe mine transportul celor 4 cauciucuri nu m-a costat nimic, de aceea recomand AUTOHUT.RO

Din blogosfera romaneasca va doresc s-aveti/avem o iarna blanda!

Un comentariu:

azitin spunea...

Ai dreptate e timpul schimbari cauciucurilor