luni, decembrie 10, 2012

Blogger in superjeans


  


   Ador aceasta perioada a anului. Ador fulgii mari ce valseaza la geamul meu . In acest an s-au grabit si nu a mai fost nevoie sa-i astept. Ador luminile din oras si globurile argintii. Îmi plac povestile iernii. E decembrie în sufletul meu, e lumina si speranta, e colind.
  De câteva saptamâni ascult cântece sfinte si-mi simt fiinta mai usoara, ma regasesc, ma desprind de lume. Pâna acum un an ascultam colinde doar in seara de Craciun. Acum, am inceput mai devreme ! De fapt, colindele ar trebui sa ne însoteasca, ele ne alimenteze spiritul, ne linistesc. Stiu, ca în Dobrogea mea, nu se prea aud acum glasuri laudândul pe Domnul, poate e o obisnuinta mai veche, obisnuinta care trebuie schimbata. Sufletul o cere...
  Tot in aceasta perioada este o obisnuinta sa faci cadouri. Si, cum unui blogger ii sade bine, doar in jeans, eu am pus ochii deja, pe o pereche de superjeans  faini. E un cadou pentru mine .Sâc ! Am foarte multe idei de cadouri, cand e vorba de mine, dar anul acesta bugetul personal a cam intrat la apa.De ce ? Pentru ca este,fireste- criza !
  
Hai ca va las sa va delectati cu perchea de jeans pe care am ales-o !
  







Niciun comentariu: