sâmbătă, decembrie 15, 2012

Doua intrebari !


1. Cum poate un sponsor al Naționalei să ajute Echipa Națională mai mult decât prin sponsorizare?
2. Cum ar putea ajuta un sponsor să crească galeria naționalei ?

    Asadar voi da cate doua raspunsuri pentru fiecare intrebare pusa de www.cityinsurance.ro ,sponsorul unei carti scrisă de Christian Frisk și intitulată „Eurofotbal, cu aroma de miazazi”.

    1.Eu cred ca echipa nationala nu poate fi ajutata cu vorbe, deci e nevoie de sponsorizare, adica de bani . De ce? Pai e tare simplu . Sa zicem ca vrei sa incurajezi copii sa practice un sport , nu are importanta care. Deci, ai nevoie de echipament pentru copii ? Ai ! Trebuie sa mergi la diferite competitii si nu te vei duce cu vorbe, ci platind transportul,cazarea, masa etc. Pot continua cu exemple de cheltuieli.
    Cine crede ca altfel de sponsorizare, adica vorbe in vant, precum politicienii nostri, poate ajuta oricare disciplina sportiva, se inseala si habar n-are cum e cu activitate asta sportiva, la noi si in lume!
      Scuze am fost poate cam dur , dar m-am enervat un pic cand am citit Legea Sponsorizari, veche de prin anii "90 , care mai degraba incurca decat ajuta !

    2.Simplu, daca echipa are rezultate vor veni suporterii fara sa le spuna cineva si se vor comporta civilizat !

    Stiu, poate ca nu sunt raspunsurile la care se asteapta unii, dar asa cred eu, ca ma mai invart prin lumea asta a sportului !

    Un comentariu:

    andrei spunea...

    este foarte corct! sunt de acord cu tine ...fara bani nu se poate ...ale sunt vorbe goale ...vreau sa vad si eu un sponsor care nu da bani, ce rezultate va avea sau daca va fi primit de echipa respectiv ...sa-ti faci imagine moca. ce gluma:))))