duminică, noiembrie 04, 2018

Mosul meu !


Cand eram si eu mai mititel, undeva prin anii ‘80, m-a dus tata la serviciu ca venea Mos Craciun – rebotezat de unii Gerila. Trebuia sa spun o poezie ca sa-mi primesc darul. Am recitat din Eminescu si-am primit jocul ‘Bunul gospodar’, un fel de ‘Monopoly’ in varianta romaneasca, a acelor vremuri.
Ce e interesant este ca, pe vremea aia, nu aveam pic de trac in asemenea situatii. Acum, dupa ce am absolvit studii de specialitate la nivel foarte inalt, ma cam fastacesc de emotie, cand trebuie sa urc pe scena!
Ce mi-a adus Mosul anul trecut? Mai multe, printre care niscai kurtos kalacs cumparat personal de la targul facut de primar in centru si care vrea sa-l copieze pe cel vienez. Dar cel mai mult mi-as fi dorit un raspuns la SMS-ul trimis cuiva ieri catre seara – nu spun despre cine e vorba, sunt un gentleman.
Si-a trecut un an, de atunci si vine un alt Craciun...si raspunsul se lasa asteptat. Sa  astept? Sa nu astept?

Un comentariu:

ryan spunea...


https://tvskybox.com
5000 iptv ch - only 4 usd per month!
bitmain25@gmail.com
work on any devices like phones,tablets,smart tv,iptv set top-box...