joi, februarie 21, 2013

Tudor Chirilă -"Exerciții de echilibru"


Iubita mea sa nu ma superi tare…
Ca te transform in cifre si te impart de mii de ori la cinci
Si te-nmultesc cu trei…
Doua necunoscute am sa fac din sfarcurile tale dulci
Si am sa le rezolv din cand in cand…
Picioarele-am sa ti le las in viata si-am sa te-alerg
Pe campuri blonde-n vant , te prind de glezna si de 25 de 72 si 43
Te tavalesc si incerc sa te-nteleg…dar tu esti radicali si radacini
Care se-ncolacesc in jurul meu…doua perechi de 88 sunt ochii ce-au fost verzi…
Sarutul tau e o multime vida…din care picura usor in mine zecimale
Atit de mici si de marunte ca boabele de roua de la munte…
Esti matematica iubita mea…esti derivata din dorinta mea…
Tot ce exprimi acum e digital…se poate masura…matricea mea…
Daca te tai la deget ajungi la – 4 si-un x patrat ori doi imi trebuie ca sa te bandajez…sa nu mai curga cifre…
Am sa te adun si am sa te scad si trupu-am sa ti-l trec prin permutari si-un suflet factorial pina cind o sa obtin un algoritm…pe care-am sa-l aplic…
Si-atunci de-abia am sa te fac la loc…si dragoste cu tine…


sursa: www.europafm.ro si http://www.youtube.com/

Niciun comentariu: