miercuri, martie 13, 2013

Concursurile de pe Facebook

Chiar sunt suparat de concursurile organizate pe facebook in ultimul timp. Pana acum erau niste conditii umane de participare, like , share, tag cativa prieteni, eventual sa le postezi linkul care sa evidentieze sharuitul, in fine, nu dura foarte mult .In schimb in ultimul timp se tot practica concursuri cu cele mai multe voturi sau like-uri, adica cel care are cele mai multe castiga. Sunt foarte nemultumit de regula aceasta, de ce ? Simplu, am serviciu, doi am un pici de 2 ani si ceva caruia ii sunt si tata dar si mama cand sotia e la serviciu, de abia reusesc sa ma apropii de calculator dupa ce se culca el seara la 22-22.30 si atunci o fac foarte putin, cu grija ca a doua zi ma duc la serviciu. Deci pentru cine se organizeaza aceste concursuri ? Pentru someri cred eu, ca numai cine sta acasa poate obtine multe voturi sau likeuri, pentru ca asta presupune sa stai foarte mult la calculator si sa soliciti prietenilor votul. Altfel nu reusesti sa strangi decat cateva voturi si acelea daca ai vreo poza la profil care sa atraga priviri si ca recompensa sa te voteze . Sunt suparat si pe mine pentru ca m-a pus cel cu coarne sa ma inscriu si eu la un astfel de concurs, a fost bine cand a dormit cel mic doua ore ca am strans si eu ceva voturi, eram cu cele mai multe. Surpriza a fost mare ca la o ora cand am reusit sa mai deschid calculatorul, cel care era in urma mea cu vreo 10 voturi, ajunsese sa aibe cu 40 mai multe, cum o fi obtinut atatea voturi intr-un timp atata de scurt nu imi dau seama. Ideea e ca ma bate gandul sa ma retrag, acel concurent ori e hacker ori are foarte multi prieteni care il voteaza toti imediat cum le distribuie linkul. Va las si eu linkul poate ma votati si voi pe mine daca nu cred ca ma retrag cu toate ca imi pare rau la cat mi s-au inrosit ochii sa cer la toata lumea voturi si acum sa ma retrag. Poate ma ajutati voi cei care cititi aceste randuri, sincer nu am timp si nu stiu cui sa mai cer ajutor.

Niciun comentariu: