luni, aprilie 29, 2013

A sosit vremea de plimbare...

A crescut temperatura in termometrele de afara. Plimbarile cu copii prin parc vor deveni din ce in ce mai dese, iar pentru weekend iesirile la iarba verde vor fi mai frecvente. Incet, incet se apropie si vremea concediilor. Poate primul concediu alaturi de bebe. 
O plecare mai lunga de acasa este motivul pentru care din ce in ce mai multi parinti ai caror copii au trecut de varsta de 6 luni opteaza pentru achizitia unui carucior. 
In opinia mea, acesta trebuie sa fie cu pliere tip umbrela, sa ocupe un spatiu mic si sa fie usor. Sa iti permita sa il iei si in calatoriile cu masina...Sunt cam pretentios!!:) Si, totusi cu putina rabare am gasit un astfel de carucior : nu depaseste 6 kilograme, are spatar rabatabil, parasolar foarte util vara si un cosulet pentru jucarii sau alte lucruri.Pentru ca eu am cautat pe net si am gasit ce imi doream, pentru bebe, v-am atasat si voua o lista cu magazine, unde puteti gasi carucioare.
Deci, dragi parinti, a sosit vremea de plimbare cu carucioarele!:)) 

Niciun comentariu: