miercuri, aprilie 24, 2013

Cabina de dus, colt de rai!


Gata, mai ai putin si ti-ai terminat casa mult visata....si fac aici o paranteza si recunosc ca si eu visez la asa ceva...Dar ,sa revin, acum ai ajuns la detaliile cele mai importante din interior, cand trebuie sa iti pui la incercare creativitatea, ideile, imaginatia si, nu in ultimul rand, banii din contul bancar.

Evident că toti ne gandim si ne dorim o casa dichisita,  si, sigur nu poti lasa nici cel mai mic detaliu la voia intamplarii, asadar, alaturi de partenera de viata, de munca asidua si de patimit pana la finalizarea casei mult visate. Meritam, cu toti asa ceva si prietenii, si rudele si cei apropiati si de ce nu chiar si oaspetii care ne  vor trece invidiosi pragul in casa cea noua. Deci, meritam cu totii, dupa cum spuneam, ceva cat se poate de relaxant, in ton cu luxul impunator al casei, la care lucram. Asa ca nu se cade sa alegi orice cand vine vorba de baie.
Mintea ti se duce instantaneu la un cuvant magic format din numai patru cuvinte:  cabine de dus ieftine.Acesta reuseste sa inmagazineze in el atatea vise si imagini aievea incat trebuie neaparat sa ai la indemana ceva cu totul si cu totul special. Cabina de dus este solutia cea mai viabila cand spatiul destinat baiii este redus.
Iar pentru asta trebuie sa stii in primul rand cum sa fii in ton cu tendintele la moda de aceea v-am atasat si o fotografie cu ceea ce imi place mie si am vazut asa ceva pe site-ul celor de la: spainstal.ro. Eu cred ca niciun accesoriu nu este de prisos pentru ca sa poti avea la tine in casa ceea ce altii gasesc numai cheltuind bani grei pentru a ajunge la hoteluri de lux indepartate...Pentru ca tu ai stiut inca de la inceput cum va arata visul tau, si eu stiu cum va arata casa pe care o visez. Un simplu proiect desenat pe o bucata de hartie poate sa devina in timp cu rabdare si multa munca propriul tau colt de rai...Cabina de dus, propriul tau col de rai...si sa va dau si un pont gratuit: Daca locul destinat pentru baia dumneavoastra, unde veti amplasa cabina de dus, este prea mica in loc de o oglinda puteti amplasa mai multe oglinzi, dar nu mai mult de trei, iar culoarea tavanului sa fie alba...pentru a da impresia ca baia este mult mai spatioasa!
Eu asa consider, dar ramane la latitudinea dumneavoastra sa stabiliti daca doriti o cabina de dus sau (si) o cada. Ma repet totul depinde de cat aveti voi in cont:). Eu nu pot decat sa va sfatuiesc ca pentru a amplasa cabina de dus in baie locul cel mai potrivit este coltul cel mai indepartat de usa.
Stiu, ca o sa-mi spuneti ca o astfel de investitie costa prea mult, dar eu va spun ca pentru confortul vostru merita sa investitii in lucruri de calitate si... pentru a nu fi nevoiti sa refaceti dupa aceea. Si acesta este tot un pont pe care vi-l ofer.
Hai, s-aveti spor la treaba:)
















Un comentariu:

cotofana_financiara spunea...

superba...e perfecta pentru baia apartamentului meu...