miercuri, mai 22, 2013

Destinatii de vacanta!

Azi, va voi spune despre locurile minunate din aceasta tara pe care imi doresc sa le vizitez in vacantele mele. Stiu, ca pentru multi vacantele cele mai dorite sunt acelea in strainatate. Pentru mine insa, vacantele cele mai frumoase sunt cele in locuri minunate pe care, din fericire, Romania inca le mai are. Si, aici ma refer la Valea Prahovei, Delta Dunarii, Sighisoara, Brasovul si alte multe locuri minunate si adevarate oaze de liniste, unde iti poti incarca "bateriile". De curand am descoperit Bucovina si ale sale minunatii. Da!! Lucrul acesta il recunosc. Auzisem de manastirile din acea parte a tarii, de traditiile bucovinenilor, conservate cu mare grija de localnici, dar nu le-am vazut cu ochii mei. Nu sunt un om foarte religios, dar cand vine vorba de frumusetile manastirilor nu ma dau la o parte, vreau sa le vad...Nu ma intrebati, de ce nu am mers pana cum? Nu am un raspuns. Asa a fost sa fie!! Nu am avut inca ocazia si probabil distanta mult prea mare de locul in care locuiesc si imi desfasor activitatea de zi cu zi! Ar fi una din explicatii! Dar anul acesta imi doresc sa ajung in Bucovina! Acum, nu stiu daca va fi in aceasta vara sau in iarna...Pentru ca din ceea ce mai stiu eu zona este frumoasa in toata perioada anului. Pentru asta eu am inceput cautarile pentru a vedea ofertele de cazre si conditiile oferite. Pentru inceput m-am oprit la aceasta locatie: Pensiune Suceava.

Eu zic ca-i destul de potrivita pentru cazare. Am gasit la ei pe site oferta de preturi si imi pare destul de OK!...Dispune, dupa cum vedeti si de un SPA -modern. Restaurantul pregateste mancaruri traditionale din zona dar si din meniul international. Si, ce este cel mai important se poate face rezervari online...Deci, poate prind si o oferta de reducere! In Suceava ca obiective turistic mi-am trecut: Muzeul de Istorie, Cetatea de scaun, manastirea Dragomirna, Manastirea Sfantul Ioan cel Nou...
Din blogosfera romaneasca va doresc vacanta minunata si va invit si pe voi sa redescoperim Bucovina, impreuna!!:)

Niciun comentariu: