marți, mai 14, 2013

Meloman pentru o zi!

Meloman pentru o zi este un joc saptamanal care in fiecare zi de marti il gasiti pe blogul lu' SoriN. Daca doresti sa participi publici la tine pe blog o melodie si apoi inscrii aricolul pe blogul lu' SoriN.
Eu am gasit pe YouTube melodia celor de la Compact: " Fata din Vis", melodie frumoasa cu care am crescut  si-o ascult cu mare drag s-acum.
Din pacate nu am multi prieteni care sa asculte acest gen de muzica, dar sper ca voua sa va placa. Auditie placuta!
O zi buna s-aveti!



8 comentarii:

ildikutza59 spunea...

e tare frumoasa melodia! Zi buna si tie!

Andreia spunea...

Mie îmi place :)

Sorin I. spunea...

Chiar mi-a facut mare placere sa reascult piesa !
O zi cu soare iti doresc !

ilda76 spunea...

Oooo, ce piesa!!!
Multumesc mult!

In alta ordine de idei, doar nu e vorba despre Lichiresti ca veche denumire sau mai bine zis vatra a orasului Calarasi? Intreb si eu!:))

Ilda
Lavender Thoughts

Zdwuby spunea...

O piesa nemuritoare si foarte frumoasa! O seara placuta :)

albertflorentin spunea...

@ ilda76
asa este ! este vechea denumire a orasului Calarasi!

Iulisa spunea...

O piesa preferata ,de mult nu am mai ascultat-o !
Multumesc si o zi buna!

ilda76 spunea...

Multumesc pentru raspuns!
Sunt calaraseanca get-beget :)) si de-aici curiozitatea mea...

Numai bine!

Ilda
Lavender Thoughts