vineri, mai 03, 2013

My internet


Sau poate my computer mă iubeşte. Nu ştiu, ceva acolo, prin reţele, clar mă iubeşte şi are grijă de mine. Cum am ajuns la concluzia asta ? Iata cum : de 3 zile la rând mă pot conecta la internet de la computerul de acasă numai dimineaţa. Seara, dupa ce vin de la serviciu, nu. E ca şi cum cineva, acolo, prin reţele, a decis că-mi ajunge atâta computer pe zi şi seara ar trebui să mai fac şi altceva. Să citesc o carte, să mă uit la TV, să-mi fac ceva de mâncare sau...eu ştiu ? orice, poate să-mi tricotez un fular pentru la iarnă.

Încep deja să mă obişnuiesc. Dimineaţa îmi beau cafeaua pe Netlog. Seara... iau ambele telefoane RDS , le pun pe speaker şi le las să sune call center-ul RDS, timp în care fac duş, îmi încălzesc cina, eventual mănânc. Nu mi s-a întâmplat niciodată până acum să-mi răspundă cineva de la call center mai devreme de 15 minute, cu alte cuvinte încă nu m-a prins în duş.

În fine, la un moment dat, răspunde cineva şi mă pune să : disable/ enable local area connection, să scot fire wall-ul, să intru în "run” şi să scriu o comandă care să afişeze "CNP"-ul computerului meu şi apoi îmi dă un număr de înregistrare al sesizării mele. În dimineaţa următoare, primesc un mesaj pe mobilul RDS cum că problema din sesizarea mea a fost rezolvată. Thaks, văd şi eu asta, sunt conectată deja la internet şi cu cafeaua lângă mine. Diseară să vă văd, băieţi...

E nasol să nu te pricepi. Uite cum, dacă nu mă pricep, mă gândesc deja că cineva de prin reţele mă iubeşte... Ba chiar mă gândesc ca astăzi să nu închid computerul înainte de a pleca la serviciu. Sunt curioasă cum am să-l găsesc diseară, conectat au ba.

Bine, pe chestia asta aş putea să croşetez şi alte teorii, cum le vreau eu, de bine sau de rău.
Aş putea, eventual, chiar să mă obişnuiesc cu starea de fapt. Aş putea să nici nu mai sun la RDS şi să mă apuc singur să disable/enable, să firewall, să astea, ba chiar să-mi fac un fişier Excel cu dată şi numere de înregistrare din capul meu. Comic, nu ?
Dar de aici, mai ales de aici, s-ar putea trage oarece concluzii despre comportamentul uman...

Niciun comentariu: