vineri, mai 17, 2013

Suplimentele un lucru obisnuit

Nu stiu cati dintre voi stiu ce sunt suplimentele nutritive. Nu stiu cati dintre voi faceti sport. Si, nu stiu cati dintre voi ati luat suplimente! Ce stiu este ca suplimentele ajuta organismul unei persoane care face sport, deoarece ii asigura necesarul de proteine pe care organismul nu are capacitatea sa il produca. Deci, pentru cei care fac sport este un lucru obisniuit sa foloseasca suplimentele, dar daca va hotarati sa folositi, parerea mea este sa va sfatuiti cu un nutitionist. Sa nu le luati asa dupa ureche:"ca si amicul vostru le foloseste si sunt bune"...Dupa ce va sunt recomandate puteti intra pe acest site: www.supli.ro si sa vedeti oferta de suplimente nutritive...
Eu, fac sport, mult sport, nu sunt un consumator inrait de asemenea suplimente, dar recunosc ca am luat suplimente nutritive atunci cand am simtit (sau voi simti) ca sunt obosit, dar asta numai dupa ce in prealabil am discutat si mi-au fost recomandate de nutritionistul meu si pe deasupra am citit si prospectul! Cu toate ca sfaturi, de la destui priceputi, am primit si eu!!!
Desigur, alegerea este a voastra, eu nu am facut altceva decat sa va atrag atentia ,ca atunci cand va decideti sa folositi suplimente nutritive, sa va informati!!! Despre suplimentul Api Beta Alanine, pot eu sa va spun ca nu are efecte secundare. Daca va hotarati sa folositi acest supliment nutritiv, informatiile necesare la gasiti pe supli.ro
Din blogosfera romaneasca va doresc spor la antrenament:)

2 comentarii:

Anonim spunea...

intersant articolul!

immortale spunea...

Eu fac sport, dar nu stiam de acest supliment! ...interesant!