joi, mai 09, 2013

Un lucru special

Oriunde am fi ,in orice timp si in orice spatiu, oricat de banal ar fi locul in care ne gasim , este imposibil sa nu observam si ceva special un lucru care sa ne orienteze gandirea ,simturile catre lucruri pozitive minunate .De exemplu in banala statie de autobuz isi duce existenta un copac mai deosebit ..Sub el e o banca de asteptare ...De cate ori astept autobuzul ma asez si simt efectul protector al arborelui. I-am admirat coroana in toate anotimpurile .Acum iarna este si mai frumos plin de mister ,maiestos .Treptat m-am imprietenit cu el ...I-am dat si un nume ..Il cheama copacul John .Aseara dupa ce am stat pe acea banca in asteptarea autobuzului am observat ca John are certe calitati de devot .Nu cred ca ar avea alt motiv de a-si inalta bratele catre bolta instelata cu atatea crengi, crengute , ramuri , ramurele decat in intentia de a se uni cu cerul ...Am observat ca are atatea ramurele cate stele sunt pe cer asa incat fiecare stea are ramurica ei..Am simtit ca John ma iubeste .Ma incarca cu energie atunci cand vin obosit si ma umple de pace .Am senzatia ca simte ce gandesc parca imi citeste gandul si simte daca sunt trist sau fericit .John e un amic fidel ..pot spune ca e ...poate ca e cel mai bun prieten  ....

Niciun comentariu: