vineri, august 23, 2013

Solutii pentru finisaje!

Suntem in perioada in care se fac cele mai multe lucrari de curatenie, de modificari la locuinte si de aceea zic sa vorbesc si eu un pic despre solutii pentru tencuieli, pentru finisaje, pentru hidroizolatii.
Asadar, solutii pentru amenajarile pe care ni le dorim exista si ele sunt acum prezente ca oferta si in mediul online.
Pentru mine, care folosesc des internetul, este un mijloc mai facil sa-mi aleg solutia care-mi place din confortul locuintei printr-un simplu click.
Site-ul pe care eu l-am descoperit de curand ofera solutii diverse, as zice pe toate gusturile. Eu inca nu sunt in vacanta da stiu cum anume am sa-mi reamenajez dormitorul, cred ca undeva pe la jumatatea lunii septembrie si asta se datoreaza vizitei pe site-ul IdealMix. Acolo am vazut vopseaua lavabila pe care am s-o folosesc. Bine, nu eu personal, ci meseriasul pe care deja l-am arvunit ca sa zic asa. Stiti, cum e cu meseriasi din ziua de azi. Cel pe care l-am arvunit mi-a mai facut anumite lucrari si am incredere in el. Deci, nu-mi va strica materialul!:)
Sa revin la site-ul cu pricina. IdealMix, vopseaua lavabila IdealMix pentru interior VL 20 Prima Super, pe care eu am folosit-o, are un efect antipraf si antimucegai, este de un alb exceptional.
Acum, ca tot am vazut cum se aplica sa va zic si doua chestii destul de importante:
1. Suprafata pe care o aplicati trebuie sa fie rigida, uscata, curatata de praf si sa nu aiba urme de grasimi. Partile de suprafata care prezinta urme de var sau nu sunt netede trebuiesc neaparat curatate. inainte de aplicare trebuie aplicata o amorsa (o gasisti pe site: Amorsa de interior Al5, diluata cu apa 1:7  cu apa rece)
2. Vopseaua lavabila trebuie amestecata foarte bine si se poate aplica atat cu pensula cat si cu celebrul trafalet sau prin pulverizare. Primul strat pe care il aplicati se dilueaza cu maxim 30% apa curarta, iar la al doilea diluarea sa nu depasesca 20% apa.
Pentru amestecarea vopselei este bine sa folositi un mixer electric, o bormasina cu paleti. 
Daca respectati intocmai o sa aveti o camera superba, asa cum se intampla la mine. Un alb exceptional fara pic de urme...
In incheierea articolului va ma spun ca eu am cumparat online de pe acest site si nu au fost probleme de livrare.
Din blogosfera romaneasca va doresc spor la curatenie!

 

Niciun comentariu: